Przedłużony termin zgłoszeń do konkursu „Kampania Społeczna Roku 2016”

27 kwietnia 2017

Do 15 maja organizatorzy konkursu Kampania Społeczna Roku 2016 czekają na zgłoszenia od organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i PR, instytucji rządowych i firm, a także innych nadawców kampanii społecznych. Kampanie społeczne można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku).

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i public relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanie społeczne.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

– W konkursie przyznajemy tytuł „Kampanii Społecznej Roku” nie tylko za pomysły kreatywne, oceniamy również strategię, działania PR, efektywność oraz nowatorskie podejście do tematu, który kampania porusza. Jury nigdy nie ocenia tematu kampanii  celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym – mówi przewodniczący jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej, Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 15 maja, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 3 lipca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku).

Organizatorzy szacują, że o tytuł Kampanii Spolecznej Roku w kategoriach ogólnopolskich powalczy ok. 100 kampanii. Jest to liczba kampanii, ogólnopolskich, które miały miejsce w 2016 roku. Kampanie można zgłaszać  w kategoriach: Kampanie Organizacji Pozarządowych, Kampanie Lokalne, Kampanie Instytucji Publicznych, Kampanie W Kategorii 1%, Akcje Zaangażowane Społecznie, Kampanie Firm I Fundacji Firm, Programy Edukacyjne Firm, Akcje Zaangażowane Firm, Marketing Zaangażowany Społecznie, Kampanie O Tematyce Ekologicznej, Kampanie O Tematyce Zdrowotnej, Kampanie  Dla Rozwoju.

Dodatkowo w konkursie będą oceniane również kampanie zagraniczne.

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl.

Źródło: Materiały prasowe