Program „Nestlé porusza Polskę” – case study

7 kwietnia 2017

Dotyczy firmy: Nestlé Polska,

Firma Nestlé, partner strategiczny FOB,  poprzez program „Nestlé porusza Polskę” zachęca Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Celem prowadzonej równolegle kampanii marketingowej i loterii konsumenckiej jest budowanie wizerunku Nestlé jako firmy odpowiedzialnej społecznie, zwiększenie zaufania konsumentów oraz wzrost sprzedaży wybranych produktów z portfolio Nestlé.

Case study

Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz bardziej popularne. Sprawdzają się w okolicy szkoły, placu zabaw, parku, domu seniora, osiedli mieszkaniowych czy terenów rekreacyjnych. Ich zaletą jest ogólnodostępność
– ćwiczyć może każdy, za darmo o dowolnej porze dnia. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy. Siłownie na świeżym powietrzu stały się wśród mieszkańców na tyle popularne, że projekty takich miejsc coraz częściej pojawiają się jako propozycje do budżetu partycypacyjnego. Niestety, nie każda gmina może przeznaczyć środki ze swojego budżetu na ten cel. Dlatego firma Nestlé postanowiła wypełnić tę lukę, organizując konkurs dla gmin, zarówno miejskich, miejsko-wiejskich, jak i wiejskich, w ramach inicjatywy „Nestlé porusza Polskę”. Wygraną w konkursie jest 16 siłowni terenowych ufundowanych przez Nestlé.

 

Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę

„Nestlé Porusza Polskę” to jedna z aktywności Nestlé w ramach priorytetów Tworzenia Wspólnej Wartości (ang. Creating Shared Value, CSV), czyli działań firmy, które poza generowaniem zysków biznesowych, również przynoszą korzyści społeczeństwu i społecznościom lokalnym.