Producenci i detaliści w obliczu zielonej rewolucji

26 czerwca 2019

Dotyczy firmy: P&G,

Troska o środowisko od lat wpisana jest w działalność Procter & Gamble. O tym, jaką rolę w branży odgrywa globalny producent produktów szybkozbywalnych opowiada portalowi Wiadomości Handlowe Joanna Bohdanowicz, Regionalny Dyrektor Sprzedaży P&G.

– Cel mamy jeden – troska o środowisko i naszą planetę. Jednak już wiele lat temu zintegrowaliśmy zrównoważony rozwój ze strategią biznesową. W ubiegłym roku zrewidowaliśmy naszą globalną Strategię Zrównoważonego Rozwoju, którą nazywamy Ambition 2030. Kładzie ona nacisk na działania wywierające pozytywny wpływ na środowisko. Odpowiedzialna konsumpcja, odpowiedzialna produkcja, odpowiedzialna sprzedaż — dbamy o to, by w tych obszarach doprowadzić do zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń — tak na pytanie o motywację do podejmowania przez P&G działań odpowiada Joanna Bohdanowicz, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Procter and Gamble.

Czytaj całość >>
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl