Podsumowanie 2017 roku i plany Carrefour Polska na 2018 rok

27 marca 2018

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu na dorocznej konferencji podsumował działania zrealizowane w 2017 roku i przedstawił plany na kolejne miesiące. W tym roku firma ma dwie główne ambicje: wzmocnić swoją pozycję lidera przemian technologicznych w handlu oraz rozpocząć transformację żywieniową w Polsce. Dużo miejsca poświęcono także działaniom z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Działania Carrefour Polska z zakresu CSR, zrealizowane w 2017 roku:

– Carrefour w 2017 roku realizował blisko 50 projektów z zakresu polityki odpowiedzialnej społecznie.

– Carrefour jako pierwszy wprowadził Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). Grafiki, umieszczone z przodu opakowania produktu, informują konsumentów o wartościach odżywczych artykułów spożywczych i zalecanej częstotliwości ich spożywania.

– Carrefour kontynuował ABC Zdrowego Żywienia. W 3. edycji firma dotarła do 1700 dzieci. Całkowite finansowanie zapewniła Fundacja Carrefour, która przeznaczyła na ten cel grant w wysokości 308 871 euro. Projekt będzie realizowany także w 2018 roku.

– Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w swoim dorocznym raporcie, opublikowało aż 28 dobrych praktyk Carrefour – najwięcej spośród wszystkich firm uwzględnionych w zestawieniu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”.

CZYTAJ DALEJ >>