Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu na dorocznej konferencji podsumował działania zrealizowane w 2017 roku i przedstawił plany na kolejne miesiące. W tym roku firma ma dwie główne ambicje: wzmocnić swoją pozycję lidera przemian technologicznych w handlu oraz rozpocząć transformację żywieniową w Polsce. Dużo miejsca poświęcono także działaniom z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Działania Carrefour Polska z zakresu CSR, zrealizowane w 2017 roku:
– Carrefour w 2017 roku realizował blisko 50 projektów z zakresu polityki odpowiedzialnej społecznie.
– Carrefour jako pierwszy wprowadził Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). Grafiki, umieszczone z przodu opakowania produktu, informują konsumentów o wartościach odżywczych artykułów spożywczych i zalecanej częstotliwości ich spożywania.
– Carrefour kontynuował ABC Zdrowego Żywienia. W 3. edycji firma dotarła do 1700 dzieci. Całkowite finansowanie zapewniła Fundacja Carrefour, która przeznaczyła na ten cel grant w wysokości 308 871 euro. Projekt będzie realizowany także w 2018 roku.
– Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w swoim dorocznym raporcie, opublikowało aż 28 dobrych praktyk Carrefour – najwięcej spośród wszystkich firm uwzględnionych w zestawieniu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”.
CZYTAJ DALEJ >>