Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Spółka Procter & Gamble ogłosiła , iż udało jej się zrealizować cele przewidziane w programie działań do roku 2020 w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska. Firma zamierza wdrożyć jeszcze niezrealizowane cele oraz przygotowała nowe sięgające roku 2030. Program, w którym zawarte zostały cele, nosi tytuł „Ambicje na rok 2030”, a jego zadaniem jest umożliwianie pozytywnych zmian w zakresie środowiska oraz społeczeństwa i zachęcanie do ich wprowadzania przy jednoczesnym tworzeniu wartości dla spółki i konsumentów.
– Wierzymy, że P&G może być siłą napędową dla dobrych zmian i rozwoju, dlatego przyjmujemy bardziej przemyślane podejście do podnoszenia satysfakcji konsumentów, jednocześnie umożliwiając odpowiedzialną konsumpcję. Konsumenci oczekują od marek, do których mają zaufanie, że będą osiągać najlepsze wyniki i zarazem pomagać w rozwiązywaniu problemów stanowiących wyzwanie na skalę światową. Globalny zasięg naszej spółki, zrozumienie dla potrzeb 5 miliardów konsumentów, dla których świadczymy usługi oraz nasz innowacyjny potencjał dają nam możliwość wprowadzania pozytywnych zmian – powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny P&G.
Cele w ramach programu P&G „Ambicje na rok 2030” uwzględniają:
– Bazując na dotychczasowych postępach, nasze cele na 2030 rok są ukierunkowane na sprostanie dwóm najpilniejszym wyzwaniom środowiskowym na świecie – ograniczeniom zasobów i rosnącej konsumpcji. Wiemy, że nasza spółka nie może samodzielnie znaleźć rozwiązania na wszystkie problemy. Osiągnięcie znaczących postępów będzie wymagało partnerstwa i współpracy, a nasze marki będą rozwijać innowacje, aby wprowadzić odpowiedzialną konsumpcję na wyższy poziom” – powiedziała Virginie Helias, wiceprezes ds. zrównoważonego rozwoju P&G.
źródło: Centrum Prasowe PAP