O kliencie energetyki- z różnych perspektyw

29 maja 2018

Dotyczy firmy: Grupa TAURON,

Rzecznicy Konsumentów i przedstawiciele Urzędu Regulacji Energetyki z trzech województw spotkali się z ekspertami Grupy TAURON podczas warsztatów „Różne perspektywy – wspólny punkt widzenia”. Rozmawiali o problemach konsumentów na rynku energii. TAURON Polska Energia jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Taryfa antysmogowa, oferta dla seniorów, nieświadoma zmiana sprzedawcy prądu, upraszczanie języka energetyki i udogodnienia w obsłudze klienta, które wprowadza TAURON to tematy, które przewinęły się przez 10 godzin warsztatów w Katowicach i Wrocławiu. Nie zabrakło także części warsztatowej- uczestnicy wspólnie zastanawiali się, jak dostosować komunikację do potrzeb specyficznych grup odbiorców.

Te  warsztaty są ważne dla obu stron. My dostajemy cenną informację zwrotną na temat naszych działań, a rzecznicy konsumentów wychodzą z warsztatów z wiedzą, co nowego  dzieję się na  rynku energii – mówiła pomysłodawczyni  Agata Parzych, Kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta, TAURON Polska Energia.

Organizatorzy zaprosili ekspertów  z różnych obszarów Grupy TAURON- sprzedaży, dystrybucji i obsługi klienta, którzy odpowiadali na pytania rzeczników konsumentów. Spotkania odbyły się już 11 raz.

źródło: materiały prasowe firmy