Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
P&G przedstawia najważniejsze aspekty swoich działań na rzecz społeczeństwa, lokalnych społeczności i środowiska naturalnego w nowym raporcie dotyczącym odpowiedzialności społecznej na rok 2018.
Firma Procter & Gamble Company kontynuuje swoje długoletnie działania na rzecz poprawiania jakości życia. Realizuje ten cel zapewniając dach nad głową osobom dotkniętym przez żywioły, tworząc skłaniające do refleksji kampanie poświęcone różnorodności, integracji i równości płci i wreszcie, w ramach nowych celów na rok 2030, wnosi istotny wkład w ochronę środowiska. Wizją, która przyświeca jednemu z tych celów, jest to, aby żadne opakowanie produktów spółki ostatecznie nie trafiło do wód oceanów. Firma ogłasza także kolejne osiągnięcia w misji Zero Odpadów na Wysypiska, do której zmierzają wszystkie fabryki P&G na świecie, a fabryki firmy w Polsce wypełniają ją już od kilku lat.
W opublikowanym 13 listopada br. raporcie dotyczącym odpowiedzialności społecznej firmy (Citizenship Report), P&G zwraca uwagę na najnowsze działania, które pozwalają określić ją jako siłę działającą na całym świecie na rzecz wprowadzania zmian na lepsze i generowania postępu.
– Inspiruje nas prosty cel. Chcemy być motorem pozytywnych zmian i siłą napędową rozwoju. Wiemy, że im bardziej włączamy odpowiedzialność społeczną do strategii biznesowej biznesowych tym większe oddziaływanie na naszych konsumentów, społeczności, w których żyjemy i pracujemy, a także na cały świat wokół nas. Takie podejście sprzyja naszemu rozwojowi i budowaniu biznesu – podsumował David Taylor, Prezes Zarządu oraz Dyrektor generalny P&G.
Firma poczyniła postępy we wszystkich priorytetowych obszarach swoich działań społecznych. Główne punkty raportu obejmują:
– Nasza firma już od 180 lat wpływa na życie ludzi i poprawia jego jakość. Tacy jesteśmy. To właśnie robimy i to motywuje nas do większego wysiłku i działania na rzecz wprowadzania zmian na lepsze oraz wspierania rozwoju społeczności na całym świecie – tłumaczył Taylor
W Internecie dostępne jest 24-stronicowe Podsumowanie raportu, zawierające omówienie postępów i opis najważniejszych przypadków, a także jego pełna, szczegółowa wersja. Pod tym linkiem znaleźć można nagranie przedstawiające Davida Taylora, opowiadającego o postępach, jakie P&G czyni w zakresie obywatelskich priorytetów. Firma P&G już w 1999 roku rozpoczęła publikowanie rocznych Raportów dotyczących zrównoważonego rozwoju, ale w 2016 roku zdecydowała się poszerzyć zakres tych dokumentów i zaczęła uwzględniać w nich kompleksowy przegląd priorytetów firmy z zakresu działań pro-społecznych i pro-obywatelskich.
Dodatkowy materiał video dotyczący osiągnięć P&G znajduje się tutaj.
źródło: materiały prasowe firmy