Kategorie Konkursu „Raporty Społeczne 2018”: Nagroda internautów

23 lipca 2018

Dotyczy firmy: Deloitte,

W konkursie, podobnie jak w roku ubiegłym, swoją nagrodę przyznają internauci. Termin na zgłaszanie publikacji mija 31 lipca.

Aby umożliwić ocenę raportów i sprawozdań firm jak najszerszemu gronu interesariuszy, w ramach Konkursu „Raporty Społeczne” odbędzie się także głosowanie internautów. Dla przedsiębiorstw jest to informacja zwrotna na temat tego, jak zgłoszoną publikację oceniają inwestorzy, klienci czy przedstawiciele organizacji pozarządowych. Dla interesariuszy – możliwość oceny sposobu, w jaki firmy przedstawiają informacje niefinansowe. Nagrodę otrzyma publikacja, która w internetowym głosowaniu zdobędzie najwięcej wskazań. Głosowanie internautów rozpocznie się 17 sierpnia i potrwa do 17 września.

Publikacje zgłaszać można do 31 lipca sierpnia poprzez witrynę raportyspoleczne.pl. Aktualne informacje o Konkursie Raporty Społeczne znajdują się na stronie internetowej oraz na Facebooku. Zachęcamy również do śledzenia #ReportingLiveBlog i włączenia się do dyskusji o aktualnościach, wyzwaniach oraz trendach związanych z  raportowaniem niefinansowym w Polsce i na świecie.

Organizatorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte

Patroni: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Federacja Konsumentów, Giełda Papierów Wartościowych, Polska Izba Biegłych Rewidentów

Patroni medialni: PAP Biznes, PRoto, kampaniespoleczne.pl, eGospodarka.pl, My Company Polska, EURACTIV.pl, BE.NAVIGATOR, Log4.pl