Kampanie partnerów FOB wśród najlepszych kampanii społecznych 2016

4 lipca 2017

3 lipca w warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się uroczysta gala konkursu Kampania Społeczna roku 2016. Wśród nagrodzonych i wyróżnionych kampanii znalazły się akcje zrealizowane przez i we współpracy z partnerami Forum Odpowiedzialnego Biznesu: Grupą Adamed, Bankiem Zachodnim WBK, firmą NIVEA i Grupą Sanofi. Z ramienia FOB w jury konkursu zasiadała Mirella Panek-Owsiańska. Forum Odpowiedzialnego Biznesu patronowało wydarzeniu.

Celem konkursu Kampania Społeczna roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, któego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.

Zwycięzcy

Kampanie organizacji pozarządowych: Niewidzialni

Akcje zaangażowane społecznie: Jest Akcja nie wrzucamy jedzenia

Kampanie instytucji publicznych: Akcja społeczno – edukacyjna Żonkile

Kampanie o tematyce zdrowotnej: #Łapjaja

Programy edukacyjne firm CSR: Adamed SmartUP

Akcje zaangażowane firm: Halo Tato (BZ WBK)

Marketing zaangażowany społecznie CRM: PokochAygo – szukamy domu dla Taygi

Kampanie lokalne: Chodź pójdziemy do Ciebie

Wyróżnienia

Kampanie organizacji pozarządowych: BohaterON!-włącz historię

Akcje zaangażowane społecznie: Balticarium – projekt edukacyjny

Kampanie instytucji publicznych: Pokaż Dziadkom

Kampanie o tematyce zdrowotnej: Dzieci nie chcą Fas

Programy edukacyjne firm CSR: Po stronie natury

Akcje zaangażowane firm: Podwórko NIVEA Rodzinne Miejsce Zabaw edycja 2016

Marketing zaangażowany społecznie CRM: Atopowi bohaterowie (Grupa Sanofi)

Kampanie lokalne: Termos dla brata

Już dziś organizatorzy zapraszają do udziału w X edycji Konkursu, która ruszy w lutym 2018 roku.

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące wyników Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016 znajdują się na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl oraz na portalu kampaniespoleczne.pl.

źródło: materiały prasowe