Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
3 lipca w warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się uroczysta gala konkursu Kampania Społeczna roku 2016. Wśród nagrodzonych i wyróżnionych kampanii znalazły się akcje zrealizowane przez i we współpracy z partnerami Forum Odpowiedzialnego Biznesu: Grupą Adamed, Bankiem Zachodnim WBK, firmą NIVEA i Grupą Sanofi. Z ramienia FOB w jury konkursu zasiadała Mirella Panek-Owsiańska. Forum Odpowiedzialnego Biznesu patronowało wydarzeniu.
Celem konkursu Kampania Społeczna roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, któego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.
Kampanie organizacji pozarządowych: Niewidzialni
Akcje zaangażowane społecznie: Jest Akcja nie wrzucamy jedzenia
Kampanie instytucji publicznych: Akcja społeczno – edukacyjna Żonkile
Kampanie o tematyce zdrowotnej: #Łapjaja
Programy edukacyjne firm CSR: Adamed SmartUP
Akcje zaangażowane firm: Halo Tato (BZ WBK)
Marketing zaangażowany społecznie CRM: PokochAygo – szukamy domu dla Taygi
Kampanie lokalne: Chodź pójdziemy do Ciebie
Kampanie organizacji pozarządowych: BohaterON!-włącz historię
Akcje zaangażowane społecznie: Balticarium – projekt edukacyjny
Kampanie instytucji publicznych: Pokaż Dziadkom
Kampanie o tematyce zdrowotnej: Dzieci nie chcą Fas
Programy edukacyjne firm CSR: Po stronie natury
Akcje zaangażowane firm: Podwórko NIVEA Rodzinne Miejsce Zabaw edycja 2016
Marketing zaangażowany społecznie CRM: Atopowi bohaterowie (Grupa Sanofi)
Kampanie lokalne: Termos dla brata
Już dziś organizatorzy zapraszają do udziału w X edycji Konkursu, która ruszy w lutym 2018 roku.
Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące wyników Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016 znajdują się na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl oraz na portalu kampaniespoleczne.pl.
źródło: materiały prasowe