Kampania „Siła marki” z ekspertami FOB

28 czerwca 2018

29 czerwca w dzienniku Rzeczpospolita oraz na portalu www.swiadomykonsument.info startuje edukacyjno-informacyjna kampania „Siła marki”, która ma na celu uświadamianie konsumentów i przedsiębiorców, że budowanie silnej marki trwa latami, a długookresowa przewaga konkurencyjna to także wynik dobrych relacji z otoczeniem oraz działań na rzecz środowiska i społeczności.

W ramach kampanii ukazały się dwie publikacje Forum Odpowiedzialnego Biznesu dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu. Oprócz tego czytelnicy dowiedzą się więcej na temat: celów zrównoważonego rozwoju, sportu i biznesu, marek własnych.

Marta Borowska, koordynatorka projektów Forum Odpowiedzialnego Biznesu przygotowała tekst poświęcony dobrym praktykom CSR wśród pracodawców:

– Coraz częstsze , nastawione na różnorodne grupy i konsekwentne działania związane z miejscem pracy, są kluczem do zapewnienia satysfakcji i bezpieczeństwa pracownikom, co w bezpośredni sposób wpływa na rozwój i społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa – pisze Marta Borowska (czytaj cały tekst >>).

Z kolei na temat koncepcji społecznej odpowiedzialności, jej rozumienia i rozwoju materiał na łamach „Siły marki” opublikował Miłosz Marchlewicz, asystent promocji, komunikacji i projektów:

– Stopniowo jednak rozumienie CSR ewoluowało od dobrowolności i filantropii po wymogi prawne i strategiczne funkcjonowanie firm. Stało się tak na skutek rosnącej presji społecznej, samoregulacji biznesu oraz wprowadzania prawnych zobowiązań. O odejściu od nieobowiązkowości świadczy chociażby unijna dyrektywa 2014/95/UE ws. ujawniania informacji niefinansowych oraz dotyczących różnorodności. Największe firmy zostały zobligowane do raportowania działań z zakresu CSR. (czytaj cały tekst >>)

Wydawcą publikacji „Siła marki” jest Mediaplanet, międzynarodowa grupa mediowa.

Źródło: Materiały organizatora