Innowacyjna platforma CEMEX Go wdrożona na całym świecie

4 czerwca 2019

Dotyczy firmy: CEMEX Polska,

CEMEX z powodzeniem zakończył wdrażanie platformy CEMEX Go, tym samym tworząc podstawy dla wyższego standardu obsługi klienta w światowym przemyśle materiałów budowlanych.

CEMEX jest zaangażowany w proaktywne opracowywanie innowacyjnych produktów i najnowocześniejszych rozwiązań, które pomagają spełnić potrzeby biznesowe klientów. Sukces CEMEX Go jest świadectwem zaangażowania firmy i nieustannej pracy nad innowacjami i ulepszeniami.

CEMEX Go to najnowocześniejsze rozwiązanie cyfrowe stworzone w odpowiedzi na wymagania biznesowe klientów. CEMEX Go jest potwierdzeniem zaangażowania firmy CEMEX w zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta dzięki technologii cyfrowej. Jest to projekt z zakresu badań i rozwoju, innowacji i rozwoju działalności gospodarczej CEMEX, opracowany przez globalną sieć współpracy badawczo-rozwojowej, kierowaną przez centra badawcze CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.

Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza wizja zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta dzięki technologii cyfrowej została wdrożona i jest dostępna dla naszych klientów na całym świecie. Platforma CEMEX Go okazała się być rewolucyjnym, uznanym i niezbędnym narzędziem dla naszych klientów. Jest ona dostępna w każdym miejscu i o każdej porze dnia, dzięki czemu usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i zwiększa wydajność pracy – powiedział Fernando A. González, Prezes CEMEX. Nie spoczywamy na laurach. Nadal jesteśmy w początkowej fazie transformacji cyfrowej w CEMEX. Chcemy zapewnić klientom niezrównane, wielokanałowe usługi i unowocześnić branżę materiałów budowlanych. Będziemy nadal rozwijać CEMEX Go, aby ulepszać usługi świadczone naszym klientom – dodał Fernando A. González.

Do tej pory kluczowe osiągnięcia w ramach CEMEX Go obejmują: dostępność platformy w 21 krajach, 96% stałych klientów firmy korzysta z CEMEX Go, 45% całkowitej sprzedaży CEMEX na świecie jest generowane poprzez CEMEX Go, ponad 500 000 płatności w ujęciu rocznym zostało zrealizowanych za pośrednictwem platformy, 1,5 miliona dostaw w ujęciu rocznym zrealizowano za pomocą CEMEX Go.

CEMEX Go to rewolucyjne, najnowocześniejsze rozwiązanie cyfrowe, które automatyzuje rozliczenia z klientami, umożliwia klientom CEMEX zakup produktów, monitorowanie dostaw na mapie i płynne zarządzanie zamówieniami w czasie rzeczywistym. Platforma zapewnia doskonałą obsługę klienta w porównaniu do wszystkich usług świadczonych w przeszłości i jest jedyną tego typu platformą w światowej branży materiałów budowlanych. CEMEX Go wpływa na rolę przedstawicieli sił sprzedaży w firmie, pozwalając im poświęcić więcej czasu na współpracę z klientami.

Dzięki CEMEX Go klienci mogą kontrolować wszystkie aspekty swoich relacji biznesowych z CEMEX, gdyż platforma daje im pełną niezależność i możliwość kontroli zamówień 24/7. CEMEX Go jest w pełni bezpiecznym i zaufanym rozwiązaniem cyfrowym, które ułatwia klientom pracę, gwarantuje szybki dostęp do szczegółowych informacji oraz zapewnia dokładne statystyki i wiedzę biznesową, umożliwiając podejmowanie bardziej świadomych decyzji oraz zdobycie nowych doświadczeń.

Źródło: mat. pras.