III edycja projektu edukacyjnego Providenta „Co z tym hajsem?!” rusza w nowej odsłonie!

11 października 2018

Dotyczy firmy: Provident Polska,

Sześciu blogerów, ponad 200 wpisów na blogu i przeszło 3 tysiące fanów na Facebooku – to dotychczasowe efekty programu edukacji finansowej dla młodych pod nazwą Co z tym hajsem?!. Właśnie ruszyła trzecia edycja projektu, którego pomysłodawcą jest Provident Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Nowa edycja została wzbogacona o kanał w serwisie YouTube. Jak dotąd głównym kanałem komunikacji był blog Coztymhajsem.pl.

Oszczędzanie, sposoby na podreperowanie codziennego budżetu, czy rozsądne finansowe decyzje to bardzo istotne zagadnienia – szczególnie dla młodych ludzi u progu dorosłości. W obliczu dziesiątek komunikatów przekazywanych młodym przez „bardziej doświadczonych” dorosłych, autorzy projektu Co z tym hajsem?!, postanowili znaleźć atrakcyjniejszy sposób na edukację finansową. Na pytanie Co z tym hajsem?! odpowiedzi szukają młodzi twórcy, którzy na podstawie własnych sukcesów i potyczek wprowadzają odbiorców w świat gospodarowania pieniędzmi.

Celem projektu jest przedstawienie w przystępny sposób wiedzy, z której młodzi ludzie naprawdę zechcą skorzystać i która zainspiruje ich do wprowadzenia zmian w życie. Od 2016 roku sześcioro wyłonionych w drodze castingu osób z powodzeniem dzieliło się swoimi finansowymi doświadczeniami na blogu – mówi Małgorzata Domaszewicz, kierownik ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Provident Polska. – Nasze podejście do edukacji spotkało się z dużym zainteresowaniem, co skłoniło nas do rozwinięcia projektu o najchętniej konsumowany przez milenialsów format – wideo. Zorganizowaliśmy casting, z którego wyłoniliśmy kolejne trzy młode osoby, gotowe by sprawdzić się w roli twórców internetowych, badać temat zarządzania codziennym budżetem i inspirować innych – dodaje Małgorzata Domaszewicz.

Na castingu w Gdańsku pojawiło się kilkadziesiąt osób chętnych tworzyć kanał Co z tym hajsem?! od podstaw. Jury castingu, któremu przewodniczył Kuba Jankowski – kiedyś prowadzący MaturaToBzdura.TV, a teraz działający niezależnie youtuber – wybrało trzy najlepsze osoby.

Twórcy Co z tym hajsem?!

– Na podstawie zadań castingowych wybraliśmy trzy wyjątkowe osobowości, które doskonale się uzupełniają. W każdej z nich widzę duży potencjał i już nie mogę doczekać się efektów ich współpracy – mówi Kuba Jankowski. – Każda z wybranych osób ma zgoła inne doświadczenia i potrzeby finansowe. Łączy ich jednak jedno – wszyscy wciąż szukają odpowiedzi na pytanie: Co z tym hajsem?! – dodaje Kuba Jankowski.

Ola to kreatywna dusza z głową pełną pomysłów. Na co dzień spełnia się w roli dziennikarki radiowej, ale niespokojna natura każe jej wciąż szukać nowych wyzwań. W finansowym świecie Oli mają miejsce wzloty, ale i upadki, z których jednak bardzo szybko się podnosi, z gotowym planem na regenerację.

Szymon jest uczniem Technikum Łączności. Mimo swojego młodego wieku realizuje się zawodowo w jednej z gdańskich korporacji. Zdecydowanie stawia na samorozwój – nieustannie podnosi  kompetencje i realizuje się na wielu płaszczyznach. Od 9 lat należy do stowarzyszenia teatralnego, wspólnie z którym wystawia spektakle musicalowe. W wolnym czasie gra na gitarze i komentuje rozgrywki e-sportowe.

Maksym studiuje na Akademii Wychowania Fizycznego. W roku akademickim pracuje na siłowni, a w sezonie letnim w Ustroniu Morskim, gdzie otworzył własną atrakcję turystyczną. Po godzinach Maks udziela się w teatrze studenckim. Jedną z jego pasji jest także muzyka – grał w zespole rapcore i ma na koncie własną płytę muzyczną.

– Chcemy, by tworzenie kanału Co z tym hajsem?! było nie tylko ciekawą przygodą, ale także praktycznym doświadczeniem. Wybrane osoby mogą liczyć na konsultacje z profesjonalistami, bogate zaplecze produkcyjne, wsparcie kreatywne oraz wypłacane co miesiąc przez Providenta wsparcie finansowe – mówi Małgorzata Domaszewicz. – Wierzymy, że dzięki rozwojowi projektu i odświeżeniu formuły, uda nam się zainspirować do mądrego gospodarowania finansami jeszcze większe grono młodych osób – dodaje.

źródło: materiały prasowe firmy