Dominika Grosicka i MOHITO wspólnie dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

17 sierpnia 2018

Dotyczy firmy: LPP,

#mistrzowskapomoc to slogan promujący akcję charytatywną marki MOHITO, której twarzą została Dominika Grosicka. W ramach akcji, część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji t-shirtów zostanie przekazana Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Marka MOHITO należy do LPP, partnera strategicznego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę realizuje ważny społecznie projekt: tworzy sieć Centrów Pomocy Dzieciom w całej Polsce, w których zapewnia kompleksową pomoc psychologiczną, prawną oraz medyczną dzieciom i ich rodzinom, które doświadczyły przemocy lub wykorzystywania.

– Cieszymy się, że marka MOHITO po raz kolejny wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę i naszych podopiecznych. Dzięki poprzedniej akcji charytatywnej, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów MOHITO, otrzymaliśmy pomoc finansową, która w istotny sposób zbliżyła nas do realizacji naszego ważnego celu, jakim było otwarcie Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie. Przed nami otwarcia kolejnych takich placówek w Polsce. Wierzymy, że również tym razem klientki MOHITO pomogą nam w iście mistrzowski sposób – mówi Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Kampanię promuje sesja zdjęciowa zrealizowana przez Marcina Hryniewicza, w której udział wzięła Dominika Grosicka. Dominika, jako mama i osoba aktywnie zaangażowana w pomoc charytatywną, jest podwójnie wyczulona na los pokrzywdzonych dzieci. Jej pasją oprócz sportu i zdrowego stylu życia są tajniki makijażu oraz moda. Dzięki swojej pasji pomaga innym w samoakceptacji i zdobywaniu życiowych celów. Udział w akcji charytatywnej #mistrzowskapomoc jest naturalnym wsparciem idei, którymi kieruje się na co dzień.

 Wiem, że życie składa się z cieni i blasków. Istotne jest, aby zauważyć te cienie na dziecięcych twarzach i podać pomocną dłoń w odpowiedniej chwili. Warto nie tylko zapobiegać, ale również reagować na krzywdę dzieci i wzmacniać je w trudnych sytuacjach  mówi Dominika Grosicka.

– Akcja Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w którą postanowiliśmy się włączyć, od samego początku bardzo nas zainteresowała. Troska o losy dzieci zawsze była nam bliska. Poprzednia akcja, w której wraz z fundacją zbieraliśmy środki na otwarcie Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie, spotkała się z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem naszych klientek. Cieszymy się, że możemy dalej aktywnie uczestniczyć w tej inicjatywie i przekazać część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji naszych t-shirtów, by wesprzeć ideę stworzenia kolejnych Centrów Pomocy Dzieciom. Nie ukrywamy, że bardzo liczymy na nasze klientki, które wierzę głęboko, że i tym razem nie zawiodą – mówi Justyna Kuźma, Kierownik Marketingu MOHITO.

Źródło: materiały prasowe