Dobre praktyki Carrefour Polska na 8.Targach CSR online

9 października 2020

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Trwają Targi CSR Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w których – realizując swoją strategię odpowiedzialnej firmy – aktywnie uczestniczy Carrefour Polska. Przez cały czas trwania targów on-line Carrefour Polska zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska, na którym prezentuje dobre praktyki z obszaru CSR, realizowane przez sieć.

Misją w ramach strategii Carrefour jest społeczna odpowiedzialność w biznesie, w ramach której sieć stawia na prowadzenie dobrych praktyk biznesowych, skierowanych do klientów, partnerów biznesowych, pracowników sieci oraz osób najbardziej potrzebujących.

Dobre praktyki są realizowane przez Carrefour Polska w ramach strategii transformacji żywieniowej, zaliczają się do nich m.in.: program „Stop marnotrawstwu”, umożliwienie klientom sieci zakupów produktów na wagę do własnych opakowań we wszystkich sklepach w Polsce, oferowanie produktów „Jakość z Natury” Carrefour, powołanie Koalicji na Rzecz Rozwoju Rynku Bio oraz Koalicji 5 frakcji, kampania Act For Food, wycofanie ze sprzedaży karpia żywego oraz marki własnej jajek od kur z chowu klatkowego, prowadzenie konkursu pracowniczego Superbohaterowie, przystąpienie do Polskiego Paktu Plastikowego, a także zorganizowanie Kongresu Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360 oraz realizacja projektu „BIO dla Mamy i Dziecka”.

W Carrefour podejmujemy wiele działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które mają na celu zarówno ochronę zasobów naturalnych, poprzez redukcję zużywanego plastiku jak i wsparcie polskich rolników. – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju. Carrefour Polska stale podejmuje działania, aby wzmocnić pozycję lidera transformacji żywieniowej na polskim rynku. Obok demokratyzacji żywności ekologicznej, ważnym elementem globalnej strategii sieci jest redukcja wykorzystania plastiku oraz odpowiednie gospodarowanie odpadami z tworzyw sztucznych. – dodaje Barbara Kowalska.

Carrefour Polska zaprasza do odwiedzenia swojego wirtualnego stoiska, na którym prezentuje swoje praktyki, realizowane w ramach społecznej odpowiedzialności w biznesie. Odwiedzający stoisko mogą przeczytać Raport CSR Carrefour Polska, zapoznać się z ofertą sieci, obejrzeć materiały video oraz porozmawiać z wystawcą.

W ramach sesji networkingowej eksperci Carrefour Polska poruszą tematy: „Wdrażanie polityki Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie w Carrefour” oraz „Współpraca w obszarze CSR w całej organizacji – case study: Program Superbohater”.

Źródło: mat.pras.