Deloitte z najlepszym programem well-being dla pracowników

19 lipca 2019

Dotyczy firmy: Deloitte,

Grupa Pracuj.pl nagrodziła Deloitte główną nagrodą w konkursie HR Dream Team. W tym roku wpłynęło aż 101 zgłoszeń z 66 organizacji, a kategoria „Kultura organizacyjna i zaangażowanie pracowników”, w której zwyciężyła firma doradcza, cieszyła się największą popularnością. Program Deloitte Employee Well-being został także wyróżniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019 w kategorii „Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019”. Od ośmiu lat konkurs organizuje HRM Institute.

Jurorzy konkursu HR Dream Team, po raz piąty zorganizowanego przez Pracuj.pl, wybierali najbardziej efektywne zespoły HR, które dzięki nieszablonowemu podejściu do zasobów ludzkich, wnoszą dodatkową wartość do firm, a ich zaangażowanie pozytywnie wpływa na pracowników.

– Działy HR dbają o zatrudnianie, motywowanie, utrzymywanie talentów i rozwijanie pracowników, współpracując z kadrą menedżerską, dbając o samopoczucie pracowników i to, by czyli się ważni i docenieni, zapominając czasem o uznaniu dla… własnej pracy. Kapituła tegorocznej edycji nie miała łatwego zadania, bowiem poziom zgłaszanych projektów jest z roku na rok coraz wyższy. Kluczowe jednak były takie kryteria, jak mierzalność, innowacyjne i kreatywne podejście do projektu, efektywność działań, a także wykorzystane narzędzia. Miano HR Dream Team to ważne wyróżnienie – nie tylko potwierdza uznanie branży, ale też wskazuje, że w tym zespole marzeń cząstka HUMAN jest najważniejsza – mówi Iga Pazio, Menedżer Zespołu Produktu i Komunikacji Marketingowej, odpowiedzialnego w Grupie Pracuj m.in. za konkurs HR Dream Team.

Ponad połowa wszystkich zgłoszeń do konkursu dotyczyła obszaru, w którym Deloitte został nagrodzony. Żadna inna kategoria nie cieszyła się taką popularnością jak „Kultura organizacyjna i zaangażowanie pracowników”.

– Jesteśmy bardzo dumni z tej nagrody. Dobrze mieć świadomość, że praca w Deloitte daje satysfakcję naszym pracownikom, odpowiadając nie tylko na ich zawodowe potrzeby. W świecie, który tak pędzi powinno się pamiętać o człowieku, jego wartościach, zainteresowaniach oraz samopoczuciu – mówi Sylwia Dębińska, Lider Zarządzania Talentami w Deloitte.

Wręczając nagrodę dla Deloitte, jury podkreśliło, że doceniło „dojrzałość organizacyjną, która wspiera produktywność w miejscu pracy, radzenie sobie ze stresem, zapobieganie wypaleniu zawodowemu i wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko i najbliższe otoczenie”. Z ponad stu zgłoszeń jurorzy wybrali 6 laureatów w 3 kategoriach.

Deloitte może również pochwalić się wyróżnieniem w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019 w kategorii „Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019”. Uwagę jurorów zwrócił projekt „Good Company Matters”, także realizowany w ramach komunikacji Employee Well-being. Co roku, od ośmiu lat, jurorzy nagradzają firmy, które skutecznie budują swoją markę jako pracodawcy, potrafiąc pozyskiwać i przede wszystkim zatrzymać pracowników, będących inspiracją dla innych.

– Także w HR potrzebna jest kreatywność. W czasach, gdy to częściej praca szuka człowieka niż człowiek pracy, by przyciągnąć najlepszych kandydatów firma musi być dla nich atrakcyjna pod wieloma względami. Dlatego dla dobrego HR-owca ważne jest poszukiwanie trendów i odwaga, bo aby zainteresować pracownika, czasem trzeba go zaskoczyć – mówi Anna Łukawska, Employer Branding Manager w Deloitte.

Źródło: mat. pras.