Carrefour na rzecz promocji zdrowego stylu życia

29 maja 2017

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour Polska, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego biznesu, połączył siły z siecią Medicover, aby wspólnie promować ideę zdrowego stylu życia. Dla klientów przygotowano bezpłatne plany dietetyczne i treningowe oraz zniżki na produkty ze „Zdrowej Półki”.

Carrefour od kilku lat realizuje strategię promocji zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Gama artykułów ze „Zdrowej Półki” stanowi kontynuację tych celów. Jest to specjalnie opracowana oferta kilkuset produktów, wśród której klienci odnajdą bogatą gamę artykułów dietetycznych, bio, eko, bez laktozy i glutenu. Dodatkowo, w asortymencie sklepów znajduje się już ponad 300 certyfikowanych produktów ekologicznych.

Aby wesprzeć klientów w dążeniu do podejmowania dobrych wyborów żywieniowych do 30 czerwca czeka na wszystkich wyjątkowa oferta. W aplikacji „Mój Carrefour” dostępny jest specjalny kupon uprawniający do 40% zniżki na artykuły ze „Zdrowej Półki”. Aby go aktywować, klient musi zarejestrować się na stronie www.mediclub.pl i pobrać specjalny kod, a następnie wprowadzić go do aplikacji „Mój Carrefour”. Kupon zrealizować można w hiper- i supermarketach sieci na terenie całego kraju do 30 czerwca.

Dodatkowo, na klientów sieci Carrefour chcących rozpocząć korzystanie z Medicover GO, do 30 czerwca czekają bezpłatne roczne plany dietetyczne i treningowe o wartości 120 złotych. Plany te wspomagają codzienną kontrolę zdrowych nawyków związanych z odżywianiem, jak również z aktywnością fizyczną. Warunkiem otrzymania planów jest zarejestrowanie się na stronie www.MedicoverGO.com.

Rozwój oferty produktów zdrowych oraz promowanie zdrowego stylu życia jest jednym z priorytetów sieci Carrefour. Zgodnie z kampanią „Z miłości do Zdrowia” sieć stale realizuje działania na rzecz edukacji klientów, wspierane przez inicjatywy takie jak: „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci czy tez warsztaty edukacyjne „ABC Zdrowego Żywienia”.

źródło: materiały prasowe firmy