Carrefour partnerem Wyścigu kolarskiego Warszawa-Łódź

28 czerwca 2017

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego biznesu, promuje aktywny styl życia wśród swoich klientów i zachęca do aktywności fizycznej. W niedzielę 2 lipca odbędzie się Międzynarodowy Wyścig Kolarski EXPO 2022 Warszawa-Łódź, którego Carrefour jest partnerem. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe to element kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez sieć.

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej. Realizując ten cel, sieć została partnerem tegorocznej edycji Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego EXPO 2022 Warszawa-Łódź, organizowanego przez Okręgowy Związek Kolarski w Łodzi. Kolaże, którzy wezmą udział w zmaganiach 2 lipca, wystartują w Nadarzynie pod Warszawą. Przejadą 150 km na trasie Żywradów, Łowicz, Głowno, Stryków, Łódź. Wyścig zakończy się na Torze Kolarskim KS Społem Łódź.

Na torze kolarskim w Łodzi planowane są dodatkowe atrakcje dla zawodników i fanów jazdy na rowerze. Obędą się m.in. Torowe Mistrzostwa Polski na rowerach miejskich, wyścigi dzieci o Puchar Prezydenta miasta Łodzi, czy polówka, czyli kino rowerowe pod gwiazdami. Odbędzie się również piknik ekologiczny – Eko Łódź Czyste Miasto.

Hipermarkety Carrefour w Łodzi zorganizują na pikniku specjalne stoisko „Z miłości do Zdrowia”, na którym będzie można dowiedzieć się, jak powinny odżywiać się osoby aktywnie fizyczne, pracownicy biurowi, ale też osoby mające trudności z utrzymaniem prawidłowej wagi. Ponadto, przedstawiciele Carrefour zaserwują lekkie sałatki przygotowane ze świeżych owoców z oferty sklepów sieci.

Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”.

źródło: materiały prasowe firmy