Carrefour laureatem 9. edycji konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki

26 września 2017

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

25 września w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który został doceniony w kategorii „Najwyższa jakość”.

– Cieszę się, że Business Centre Club docenił działania Carrefour Polska w kategorii „Najwyższa jakość”. Nasza sieć od wielu lat podejmuje działania, aby stale zwiększać asortyment naszych sklepów, jednocześnie dbając o jakość sprzedawanych produktów. Możliwe jest to dzięki współpracy z wiarygodnymi dostawcami, którzy spełniają nasze wysokie standardy. Ambicją Carrefour jest przede wszystkim dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości, które odpowiadają ich potrzebom. Należy także dodać, że dbamy o jakość obsługi naszych klientów. Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania handlowe, m.in. aplikację Mój Carrefour, aby zagwarantować im jak największą satysfakcję z zakupów – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Carrefour od wielu lat kontynuuje swoją strategię handlową, opartą na szerokiej i urozmaiconej gamie produktów. Jej realizacja bazuje na rozwoju współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych, wprowadzeniu nowych marek w gamie produktów własnych oraz rozwoju kategorii produktów „Jakość z Natury Carrefour”. Ta ostatnia to unikalna oferta produktów charakteryzujących się wysoką jakością i wyśmienitym smakiem. Dostawcy produktów „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Każdy z produktów, przed przyznaniem znaku „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i smaku.

Ponadto, Carrefour Polska stale pracuje nad nowymi pomysłami na podwyższenie jakości swoich usług i coraz lepsze wsłuchiwanie się w światowe trendy. Carrefour, jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce, wdroży koncept Marketplace, czyli internetową platformę sprzedaży łączącą klientów ze sprzedawcami. Dzięki temu rozwiązaniu zyskają oni dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów wysokiej jakości oraz godnych zaufania, sprawdzonych sprzedawców. Dzięki przejrzystemu katalogowi produktów każdy klient z łatwością odnajdzie interesujące go towary, a atrakcyjne promocje zachęcą do częstszego dokonywania zakupów. Innymi, całkowicie innowacyjnym projektami podnoszącymi jakość usług sieci jest platforma współpracy SąSiatki, dzięki której o zrobienie zakupów i ich dostarczenie możemy poprosić członków internetowej społeczności oraz usługa Skanuj i Płać, która pozwoli na zeskanowanie produktów telefonem i dokonanie szybciej płatności mobilnej.

Konkurs „Ambasador Polskiej Gospodarki” organizowany jest przez Business Centre Club. Jego celem jest wzmocnienie wizerunku przedsiębiorców – Członków Business Centre Club oraz ich promocja poprzez nagradzanie najlepszych przykładów dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych. Formuła konkursu jest szeroka. Poza eksporterami, dotyczy także firm przyczyniających się swoją działalnością do większej i lepszej rozpoznawalności polskiej gospodarki na świecie, tj. do importerów, firm współpracujących z zagranicznymi partnerami lub do podmiotów, z którymi innowacyjnych pomysłów korzystają przedsiębiorcy w Polsce i zagranicą.

Źródło: Materiały prasowe