BNP Paribas Bank Polska wprowadza kartę kredytową z wizerunkiem kobiet

29 lipca 2019

Dotyczy firmy: BNP Paribas Bank Polska,

W ramach kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” na karcie płatniczej pojawił się wizerunek kobiety i nietypowy, wertykalny kształt, to efekt współpracy z grafikiem Janem Kallwejtem. Już wkrótce Bank planuje odsłonę kolejnej karty, tym razem debetowej, z kobietą w roli głównej.  

– W 2018 r. zainicjowaliśmy kampanię „Nic się nie dzieje bez kobiet… i pieniędzy”, chcąc wywołać dyskusję na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirować do zmian w codziennym życiu. Wprowadzając do dyskursu pomysł niezmiernie trudny w realizacji, na który nie mamy bezpośredniego wpływu, jednocześnie sami zdecydowaliśmy się zrobić coś w pełni zależnego od nas. Udało się i dziś debiutuje karta kredytowa BNP Paribas z wizerunkiem kobiety, a niebawem udostępnimy kolejną, tym razem kartę debetową, z kobietą w roli głównej – mówi Agnieszka Konarzewska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas Bank Polska.

We wrześniu 2018 roku BNP Paribas Bank Polska rozpoczął kampanię „Nic nie dzieje się bez kobiet… i pieniędzy”. Akcja obejmowała spoty reklamowe oraz współpracę z partnerami, którzy swoimi działaniami wspierają kobiety i promują aktywne i przedsiębiorcze Polki. Ponadto, we współpracy z magazynem „Wysokie Obcasy” BNP Paribas był partnerem plebiscytu na Polkę Stulecia. Głosami czytelników, tytuł trafił do jednej z faworytek, Marii Skłodowskiej-Curie.

Źródło: mat. pras.