Biedronka spełnia piłkarskie marzenia. Polacy zagrają o tytuł mistrzów świata

11 lipca 2019

Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska,

Finały siódmych Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej odbędą się w niedzielę 14 lipca, na stadionie Legii Warszawa. Sponsorem głównym mundialu jest Biedronka, która przekazała młodym piłkarzom m.in. 24 tysiące butelek wody mineralnej, tonę jabłek oraz tonę bananów.

Organizowane przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial” mistrzostwa globu są jedyną taką imprezą na świecie. Udział w nich biorą chłopcy i dziewczęta z domów dziecka z całego świata, od Europy po Bliski i Daleki Wschód. Niektórzy, by dotrzeć na zawody pokonują ogromne odległości, jak zawodnicy i zawodniczki z Japonii czy Tajlandii, którzy by zagrać na MŚ przelatują ponad 8000 kilometrów. Dla innych finały to niespodziewane wyzwania.

Przede wszystkim jednak MŚ to duże przedsięwzięcie, które rozrasta się z roku na rok. W siódmej edycji udział weźmie rekordowa liczba 29 drużyn.

– Nasza sieć z dumą wspiera tę imprezę od samego jej początku i cieszy nas, że Mistrzostwa tak się rozwinęły. Dla Biedronki propagowanie sportu, a w szczególności piłki nożnej jest szczególnie ważne. To sposób promocji cennych wartości, budowania więzi i narodowej dumy. Dlatego sponsorujemy Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka i jesteśmy sponsorem „dorosłej” polskiej reprezentacji – mówi Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny Regionu Warszawa z Jeronimo Martins Polska S.A.

W tym roku reprezentacja Polski trafiła do trudnej grupy, z Japonią, Niemcami, Serbią, Estonią, Irlandią, Belgią i Litwą. Finałowe mecze Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka odbędą się 14 lipca, na stadionie Legii Warszawa, przy ul. Łazienkowskiej 3, mecze finałowe od godz. 13:30.

Źródło: mat. pras.