Bank BNP Paribas zwiększy dostępność sieci sprzedaży dla osób z niepełnosprawnościami

19 grudnia 2019

Dotyczy firmy: BNP Paribas Bank Polska,

Bank BNP Paribas otwiera się na jeszcze większą dostępność oddziałów dla osób z niepełnosprawnościami. Tym razem, w ramach tzw. Office Hours, eksperci z Laboratorium Innowacji Banku BNP Paribas wspólnie z Fundacją DEAF RESPECT będą poszukiwać innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi obsługę osób głuchych w sieci sprzedaży Banku. Tylko do 20 grudnia br. zainteresowane startupy, jak i dobrze rozwinięte firmy, mogą zgłosić swój udział w 17. już edycji Office Hours i zaprezentować innowacyjne rozwiązania w tym zakresie.

Proponowane rozwiązanie powinno umożliwić korzystanie z infrastruktury oddziału Banku bez znaczącej inwestycji w jej rozwój. Dlatego też częścią zadania dla zainteresowanych firm jest wizyta we flagowym warszawskim oddziale Banku w dawnym Sezamie. W tym celu, każda z firm zostanie umówiona na indywidualne spotkania w oddziale, by w pełni mogła zapoznać się z formatem nowych placówek Banku BNP Paribas Polska.

Ponadto, w Office Hours ekspertom Banku towarzyszyć będzie Fundacja DEAF RESPECT, która będzie weryfikować rozwiązania pod kątem tego, czy rozważana technologia, spełnia realne potrzeby społeczności osób głuchych.

Firmy, które są zainteresowane wzięciem udziału w tym wydarzeniu powinna przesłać swoje zgłoszenie  do 20 grudnia br. do godz. 14.00 na adres: startupy@bnpparibas.pl.

Przedstawiciele Banku spotkają się z wybranymi firmami  13-go stycznia 2020 roku, w centrali BNP Paribas przy ul. Kasprzaka 10/16 w Warszawie. Każda z firm wybranych do udziału w Office Hours będzie miała 45 minut na zaprezentowanie się i przedstawienie swojego rozwiązania.

W spotkaniu z firmami udział wezmą m.in. eksperci z zakresu architektury IT, analizy systemów, analizy procesów, Customer Experience, Compliance oraz Departamentu Prawnego Banku BNP Paribas.

Office Hours są częścią „Kodeksu Współpracy ze Startupami”- uproszczonego procesu zakupowego Banku BNP Paribas, opracowanego przez ekspertów Laboratorium Innowacji we współpracy z Departamentem Zakupów Centralnych, dla efektywnego pozyskiwania najlepszych partnerów technologicznych dla potrzeb Banku, w tym przede wszystkim startupów.