Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Forum Odpowiedzialnego Biznesu poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent/Asystentka projektów
Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie administracyjno-organizacyjne działań biura oraz Programu Partnerstwa (PP).
W ramach wsparcia wymienionych projektów przewidujemy m.in. następujące zadania:
· odbieranie telefonów i obsługa poczty mailowej stowarzyszenia;
· dbanie o ciągłość zaopatrzenia biura w materiały biurowe i spożywcze;
· organizacja logistyczna przedsięwzięć/inicjatyw odbywających się w ramach Programu Partnerstwa (m.in. spotkania tematyczne, spotkania z ekspertem, szkolenia, grupy robocze);
· bieżąca obsługa Partnerów w zakresie ustalania szczegółów umów oraz kwestii logistyczno – organizacyjnych związanych z projektami w ramach Programu Partnerstwa;
· wsparcie operacyjne projektów (wysyłki, aktualizacja danych);
· edycja materiałów i współpraca z grafikiem w zakresie przygotowywania publikacji i materiałów PP;
· obsługa i zarządzanie programami typu CRM, program do e-mailingu (SARE);
· przygotowywanie zleconych researchy, opracowań, zestawień itp.;
· zarządzanie bazami danych (aktualizacje, wysyłki, kontakt z podmiotami z bazy);
· doskonała organizacja pracy – umiejętność sprawnej realizacji zadań nakładających się w czasie;
· samodzielność i odpowiedzialność;
· dobra znajomość języka angielskiego;
· sprawna obsługa komputera, programów biurowych i Internetu;
· łatwość w nawiązywaniu kontaktów i zdolności interpersonalne;
· zainteresowanie kwestiami społecznej odpowiedzialności biznesu;
· doświadczenie we współpracy z firmami mile widziane.
Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu w biurze FOB w Warszawie. Po 3 miesięcznym okresie próbnym umowa o pracę. Rozpoczęcie współpracy najchętniej od 1 marca 2015. Wynagrodzenie 2,5 – 3 tys. brutto.
· pracę w organizacji pozarządowej o profilu biznesowym
· zdobycie i/lub rozwój podstawowych kompetencji związanych z pracą przy projektach
· możliwość pogłębienia wiedzy o CSR – dostęp do zasobów wiedzowych FOBu
· możliwość współpracy z największymi w Polsce firmami wdrażającymi strategie CSR
· dostęp do wiedzy na temat CSR i do praktyków w tej dziedzinie
· przyjazną atmosferę pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz rozwiązania zadań rekrutacyjnych (poniżej) na adres rekrutacja@fob.org.pl do 28 stycznia br.
W przesłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).
Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci (w tym ciąży i wychowania dziecka), pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
1. Przygotuj zestawienie 10 dobrych praktyk CSR realizowanych przez firmy z sektora MŚP w Polsce. Informacje na o nich zestaw w tabeli excel, uwzględniając nazwę firmy, nazwę praktyki i jej krótki opis, link do informacji o praktyce, obszar CSR, w którym mieści się dana praktyka. Następnie stwórz 3-4 slajdową prezentację podsumowującą zestawienie. Zarówno tabela, jak i prezentacja, mają być materiałami, która będą pokazywane firmie – Partnerowi Strategicznemu.
2. Zaplanuj wszystkie przewidziane poniżej zadania w czasie i zaznacz, w jakiej kolejności będziesz je realizował(a).
Jest początek marca. Za miesiąc ma się odbyć 4 godzinne spotkanie dla 20 firm partnerskich, za którego logistykę odpowiadasz. W tym samym okresie musisz również zorganizować wysyłkę 500 szt. publikacji, spisać notatki z 2 wcześniejszych spotkań, które trwały po 2 godz., zredagować krótki tekst (1 str. A4) do broszury, która ma być opublikowana w połowie maja oraz uzupełnić CRM (bazę klientów) o nowe dane (w kilku firmach zmieniły się osoby kontaktowe, musisz też wpisać informację o statystykach „klikalności” w newsletter). W planie uwzględnij, że w międzyczasie mogą pojawić się inne drobne zadania do wykonania.