Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Podczas konferencji “Targi Idei ESG” uroczyście powitano firmy, które dołączyły do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wydarzenie było również okazją do podziękowań skierowanych do przedsiębiorstw, które od wielu lat są zaangażowane w sztandarową inicjatywę Forum.
16 kwietnia br. podczas konferencji “Targi Idei ESG” odbyła się premiera 22. edycji corocznego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W publikacji zaprezentowano 1046 praktyk realizowanych przez 266 firm. Raport jest największym w Polsce przeglądem dobrych praktyk rynkowych z obszaru zrównoważonego rozwoju. Partnerem 22. edycji publikacji FOB jest mLeasing.
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Celem akcji jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami.
Kaufland zainicjował kolejną proekologiczną akcję, którą przeprowadzi wspólnie z Fundacją Aeris Futuro. Inicjatywę będą mogli wspierać sami klienci, aktywując dedykowany kupon Kaufland Card. Za każdą aktywację o wartości 500 pkt. Kaufland wraz z Fundacją posadzi drzewo.
Do grona ambasadorek projektu „Różowy Patrol powered by Gliss” dołączyła Aleksandra Gawlas-Wilińska z firmy Henkel. Szkolenie, które przeszła uprawnia ją do organizowania spotkań i warsztatów promujących profilaktykę raka piersi.
Kompania Piwowarska i Fundacja „Dom w Łodzi” już po raz czwarty zrealizowały kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! – nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress.
Do tej pory Komisja Europejska koncentrowała swoje wysiłki na tworzeniu regulacji dla największych światowych emitentów – przemysłu i energetyki. W 2023 roku UE przesunęła punkt ciężkości na sektor nieruchomości. To właśnie zeszły rok obfitował w prawdziwy wysyp wymogów wobec tego rynku.
Według ekspertów i ekspertek Fundacji Climate Strategies Poland, samo raportowanie klimatyczne nie przekłada się na redukcję emisji ani na konkurencyjność klimatyczną firm. Propozycje realnych działań z zakresu zarządzania klimatycznego są dostępne w raporcie CSP objętym patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Prawie sześćset – tyle grantów przyznała od początku swojego istnienia Fundacja Cemex „Budujemy Przyszłość”. Finansowe wsparcie akcji wolontariatu pracowniczego oraz projektów prowadzonych przez lokalne instytucje to tylko część działań organizacji. Obecnie Fundacja koncentruje się na przedsięwzięciach związanych z ekologią, wspierając tym samym Cemex w realizacji strategii „Future in Action”.
W najnowszej prasówce polecamy podsumowanie marcowych wydarzeń w wolontariacie i wolontariacie pracowniczym, w tym między innymi zapis konferencji „Nadija Connects – łączymy biznes z misją społeczną”, raport o wpływie wolontariuszy na dziąłania klumatyczne od UNV oraz publikację o eko-aktywizacji pracowników od Stena Recycling.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc