Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Eksperci ze Stena Recycling i Fundacji Zaczytani.org przygotowali wspólny projekt skierowany do uczniów szkół podstawowych. Inicjatywa ma na celu zmniejszenie negatywnego wpływu na klimat poprzez zmianę codziennych nawyków.
W miniony weekend, w dniach 13-14 kwietnia odbył się kolejny zjazd programu ambasadorskiego FOB – Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Studenci i studentki z całej Polski spotkali się w siedzibie EY Academy of Business, aby poruszyć kwestie raportowania ładu korporacyjnego, biorąc na tapet literkę G z ESG.
Z okazji obchodów 20-lecia Ligi 18 maja odbędzie się spotkanie dla alumnów i alumnek programu, wszystkich dotychczasowych partnerów, koordynatorów i koordynatorekek oraz osób, które angażowały się w rozwój projektu.
Podczas konferencji “Targi Idei ESG” uroczyście powitano firmy, które dołączyły do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wydarzenie było również okazją do podziękowań skierowanych do przedsiębiorstw, które od wielu lat są zaangażowane w sztandarową inicjatywę Forum.
16 kwietnia br. podczas konferencji “Targi Idei ESG” odbyła się premiera 22. edycji corocznego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W publikacji zaprezentowano 1046 praktyk realizowanych przez 266 firm. Raport jest największym w Polsce przeglądem dobrych praktyk rynkowych z obszaru zrównoważonego rozwoju. Partnerem 22. edycji publikacji FOB jest mLeasing.
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Celem akcji jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami.
Kaufland zainicjował kolejną proekologiczną akcję, którą przeprowadzi wspólnie z Fundacją Aeris Futuro. Inicjatywę będą mogli wspierać sami klienci, aktywując dedykowany kupon Kaufland Card. Za każdą aktywację o wartości 500 pkt. Kaufland wraz z Fundacją posadzi drzewo.
Do grona ambasadorek projektu „Różowy Patrol powered by Gliss” dołączyła Aleksandra Gawlas-Wilińska z firmy Henkel. Szkolenie, które przeszła uprawnia ją do organizowania spotkań i warsztatów promujących profilaktykę raka piersi.
Kompania Piwowarska i Fundacja „Dom w Łodzi” już po raz czwarty zrealizowały kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! – nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress.
Do tej pory Komisja Europejska koncentrowała swoje wysiłki na tworzeniu regulacji dla największych światowych emitentów – przemysłu i energetyki. W 2023 roku UE przesunęła punkt ciężkości na sektor nieruchomości. To właśnie zeszły rok obfitował w prawdziwy wysyp wymogów wobec tego rynku.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc