Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Pandemia wymusiła na nas wszystkich zmianę nawyków zakupowych. Nie tylko zaczęliśmy oszczędzać, ale także większość naszych zakupów przenieśliśmy do internetu. Szczególnie widoczne jest to przed nadchodzącymi Świętami. Okazuje się, że sporą część naszego „prezentowego” budżetu zamierzamy zrealizować online. Czy jednak zdajemy sobie sprawę z zagrożeń, wynikających z kupowania przez internet? Odpowiedzi przynosi raport „Cyberbezpieczeństwo użytkowników banków” Fundacji Citi Handlowy.
Tesco nie ustaje w działaniach na rzecz zmniejszenia ilości odpadów. Po ogłoszonych niedawno osiągnięciach w ograniczaniu szkodliwego plastiku w opakowaniach marki własnej, firma informuje o kolejnych postępach w obszarze ponownego wykorzystania plastiku. W
Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki.
PZU uruchamia kampanię „Z oficjalnym stylem precz!”, która ma promować prosty język w komunikacji z klientami.
Końcówka roku była wyjątkowo intensywna dla wolontariuszy Providenta. W ramach Mikołajek z Fundacją Zaczytani.org przekazali ponad 1000 prezentów dla małych pacjentów w 9 placówkach, w tym do sześciu szpitali.
Ruszyła kampania edukacyjna EkoElectro, której celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy, szczególnie wśród młodych ludzi, na temat prawidłowego postępowania z elektrośmieciami.
Już po raz piąty Kompania Piwowarska zaangażowała się w Szlachetną Paczkę i w Weekend Cudów – 12-13 grudnia pomogła najbardziej potrzebującym rodzinom i osobom samotnym.
Zwycięzcy trzeciej edycji konkursu grantowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa” zakończyli realizację swoich projektów, których tematem przewodnim była edukacja ekologiczna i zmiany klimatu.
Do tej pory Gang Fajniaków uczył dzieci, jak troszczyć się o planetę, a teraz pomoże dzieciom, tym potrzebującym. Stanie się to za sprawą najnowszej książki o przygodach Gangu, którą od 19 grudnia można kupić w sklepach Biedronki.
Deklarowany przez wiele światowych przedsiębiorstw operujących w sektorze energetyczno-wydobywczym (E&R, ang. energy and resources) długoterminowy cel osiągnięcia węglowej neutralności jest jasny.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc