Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Pierwsze posiedzenie Koalicji na Rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio odbyło się 22 stycznia 2019 roku w Warszawie. Celem spotkania było zdiagnozowanie głównych wyzwań, jakie stoją przed rynkiem i sektorem ekologicznym w kraju, a także zdefiniowanie priorytetowych inicjatyw na najbliższy rok. Najpilniejsze wydaje się zaangażowanie w szeroko pojętą edukację, wypracowanie rozwiązań logistycznych oraz rozwiązanie barier systemowych.
Fundacja „ORLEN – DAR SERCA” zainaugurowała pierwszą w tym roku akcję w ramach Programu Wolontariatu Pracowniczego. 5 lutego w przedszkolu prowadzonym przez Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Laskach pod Warszawą 19 wolontariuszy odnowiło dwie sale edukacyjne.
Ze swoimi woreczkami, słoikami i pudełkami – tak w hipermarkecie Carrefour w Bydgoszczy można już dzisiaj zrobić zakupy. Zakupy produktów na wagę do własnych opakowań to kolejne działanie realizowane przez sieć w ramach strategii opakowaniowej, której celem jest ochrona środowiska i walka z dużą ilością odpadów opakowaniowych.
Z okazji tłustego czwartku, firma Biedronka poinformowała, że oferowane w jej sklepach pączki produkowane są bez dodatku sztucznych aromatów i barwników, a z ich składu i procesu produkcji całkowicie wyeliminowano olej palmowy.
Artykuł „W trosce o zasoby wody” autorstwa Wioletty Rosołowskiej, Prezes Zarządu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie oraz Ewy Urbaniak, Dyrektor L’Oréal Warsaw Plant, ukazał się w raporcie „Zarządzanie zasobami wodnymi w Polsce 2018”.
Na łamach raportu Rynek Dostawców HoReCa ukazał się tekst Eweliny Jabłońskiej-Gryżeni dotyczący współpracy AmRest z partnerami biznesowymi.
ABC Czepczyński, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, sfinansował materiały promocyjne Centrum Zdrowia Dziecka. Posłużą one do poszukiwania darczyńców, chcących wesprzeć szpital.
Trzy zwycięskie zespoły, które otrzymały granty w wysokości 5 000 złotych w konkursie CSR Masters – działaj z Henklem! zorganizowały zajęcia z zapobiegania cyberprzestępstwom, kurs samoobrony, piknik rodzinny z warsztatami udzielania pierwszej pomocy, przeprowadziły konkurs inżynierski dla studentów a także zbudowały robota zachęcającego do aktywności fizycznej.
Rossmann zajął piąte miejsce wśród obecnych w Polsce marek „meaningful” – czyli takich, które są postrzegane przez konsumentów jako marki zmieniające świat na lepsze. Takie są wyniki badania „Meaningful Brands 2019” przeprowadzonego przez Havas Group.
W marcu rozpoczną się specjalistyczne studia podyplomowe „Jakość energii elektrycznej” organizowane przez wchodzącą do Grupy Enea Eneę Operator we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie. Program studiów będzie oparty na badaniach parametrów opisujących właściwości dostarczania energii elektrycznej do odbiorcy prowadzonych przez Katedrę Energoelektroniki i Automatyki Systemów, jeden z czołowych ośrodków dydaktyczno-badawczych w Polsce.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc