Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Jak głęboko powinna sięgać transformacja biznesu dla dobra środowiska i społeczeństwa? Jak sprostać tym oczekiwaniom zachowując równowagę w organizacji? To niektóre z kwestii podejmowanych przy okazji premiery 4. edycji publikacji „Biznes na rzecz zmiany 2024”, podsumowującej działania w programie Climate Leadership.
W raporcie „Cztery oblicza ubóstwa energetycznego Polskie gospodarstwa domowe w czasie kryzysu 2021-2023” Polski Instytut Ekonomiczny wyróżnia 4 główne wymiary ubóstwa energetycznego. PIE zbadał gospodarstwa ubogie energetycznie w celu zarysowania skali problemu i przedstawienia widocznych trendów.
Bezpłatne seminarium on-line poświęcone przygotowaniom do ujawnień taksonomicznych odbędzie się 27 lutego 2024 r. o godzinie 12:00. Webinar poprowadzą eksperci Deloitte, BIK oraz przedstawiciele instytucji finansowych, a wydarzenie wspiera Chapter Zero Poland.
Nowe badanie IFAC oraz AICPA & CIMA identyfikuje globalne trendy i analizuje postęp w obszarze raportowania zrównoważonego rozwoju oraz związanej z nim atestacji na przestrzeni czterech lat.
Dzieciom i młodzieży najbardziej brakuje zrozumienia, uważnego słuchania i częstszych rozmów z domownikami – pokazują wyniki badania „Komunikacja w rodzinie” przeprowadzonego na zlecenie Pepco. W związku z obchodzonym 23 lutego Światowym Dniem Walki z Depresją firma podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”.
KPK OECD publikuje polską wersję językową nowych Wytycznych OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych. Wyznaczają one standardy odpowiedzialnego prowadzenia działalności biznesowej. W zaktualizowanej wersji wiele uwagi poświęcono kwestiom due diligence.
W związku z Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego, Santander Bank Polska prezentuje sposoby na prostą i przejrzystą komunikację korporacyjną. Starania banku takie jak wprowadzenie treści pomocniczych czy infografik i wizualizacji zostały nagrodzone certyfikatem Uniwersytetu Wrocławskiego.
Tematem spotkania będzie kwestia publikowania wizerunków dzieci. Będziemy rozmawiać m.in. o ty, co co warto wziąć pod uwagę, opracowując standardy ochrony dzieci, jakie ryzyka mogą wiązać się z publikacją wizerunków dzieci w internecie dla ich bezpieczeństwa i zdrowia psychicznego.
Kaufland startuje z kolejną odsłoną programu edukacyjnego „Eko od dziecka – nie marnuję!” skierowanego do dzieci z klas 1-3. Pracownicy sieci poprowadzą warsztaty dotyczące ochrony środowiska poprzez ograniczenie marnowania żywności. Udział mogą wziąć szkoły podstawowe z Wrocławia i Bydgoszczy.
Niemal milion ofert charytatywnych, ponad 760 celów dobroczynnych i wsparcie dla 351 organizacji pozarządowych o łącznej kwocie 47 mln zł. To bilans Allegro Charytatywni w 2023 roku i dowód na to, że klienci platformy nie tylko chętnie robią zakupy online, ale również pomagają.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc