Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Młodzi Liderzy to troje inspirujących młodych ludzi, którzy mierzą się z aktualnymi wyzwaniami współczesnego świata. W swoich działaniach promują edukację i równy dostęp do opieki zdrowotnej oraz starają się zaaktywizować rówieśników i społeczności na całym świecie. Ich działania przyczyniają się do realizacji SDGs.
PZU Życie SA jako pierwsza spółka w Polsce zaprezentowała szczegółowe dane dotyczące swojej działalności inwestycyjnej. Firma przedstawiła główne niekorzystne skutki decyzji inwestycyjnych dla czynników zrównoważonego rozwoju.
W rzeczywistości pełnej presji, wyzwań i słabnącej wspólnotowości, konsumenci wymagają od marek więcej, niż jakościowych produktów i usług. Zaangażowanie społeczne firm odpowiada na rosnącą wśród klientów potrzebę bezpieczeństwa.
Chcesz mieć realny wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość, spotkać inspirujące liderki i liderów, którzy tworzą pozytywne zmiany w swoich społecznościach oraz poznać branżowe trendy i wyzwania? Weź udział w wydarzeniu CSR i ESG – od ludzi dla ludzi. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą poruszać tematy dotyczące działań społecznych, zrównoważonego rozwoju i kwestii pracowniczych. Zapisy trwają.
„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie. Ambasadorzy i ambasadorki marki wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią „Zielone pojęcie”, która zachęca przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i spocie promocyjnym wystąpił nowy ambasador marki, Piotr Adamczyk.
W 2023 roku Cemex Polska uzyskał 9 nowych certyfikatów i deklaracji środowiskowych III typu na wszystkie cementy produkowane w trzech zakładach firmy. Deklaracja EPD to ważny dokument, który potwierdza oddziaływanie produktu na środowisko naturalne w całym jego cyklu życia.
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”, w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Ponad 700 tys. zł na wsparcie dzieci przyniosła tegoroczna zbiórka „Podwójna Moc Pomagania”. W ciągu 4 lat akcja pozwoliła przekazać potrzebującym ponad 12 mln zł.
Nowa siedziba PZU otrzymała certyfikat “Obiekt bez barier” przyznawany przez Fundację Integracja. To potwierdzenie, że budynek jest w pełni przystosowany architektonicznie do użytku przez wszystkich, w tym osoby z niepełnosprawnościami, z ograniczoną mobilnością, rodziców z dziećmi czy osoby starsze.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc