Aktualności

25 maja 2020

L’Oréal wspiera branżę fryzjerską w bezpiecznym otwarciu salonów

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

L’Oréal uruchamia pakiet działań, które pomagają salonom fryzjerskim w ponownym otwarciu. Poza przekazaniem materiałów ochronnych, firma udostępnia salonom rozwiązania wspierające powrót do pracy oraz zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom salonów. W ostatnich tygodniach L’Oréal Polska aktywnie wspierał Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego w tworzeniu wytycznych bezpiecznej pracy salonów fryzjerskich po ponownym otwarciu i uczestniczył w konsultacjach finalnego tekstu dokumentu z rządem. W Polsce działa około 28 tys. salonów fryzjerskich, z czego ok. 7 tys. współpracuje z L’Oréal Polska.

25 maja 2020

L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemią COVID-19

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Warszawa, 7 kwietnia 2020 r. – L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 000 produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do sanityzacji rąk. Działania podjęte przez firmę w Polsce są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem wdrożonego przez Grupę L’Oréal w całej Europie. W tym celu fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała swoją pracę, aby wyprodukować 1400 ton żelu wodno-alkoholowego.

25 maja 2020

Kompania Piwowarska od ośmiu lat z Kartą Różnorodności

Od Partnerów

„Światowy Dzień Różnorodności Kulturowej”, obchodzony 21 maja przypomina o tolerancji i poszanowaniu dla różnorodności kulturowej oraz ochronie praw człowieka. Dla Kompanii Piwowarskiej to bliska inicjatywa. Firma jako jedna z 14. pierwszych w Polsce, podpisała Kartę Różnorodności i od lat wypełnia zobowiązania mające na celu promowanie różnorodności i równych szans w zatrudnieniu.

25 maja 2020

Grupa LOTOS sponsorem polskiej koszykówki

Od Partnerów

Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.

25 maja 2020

Bezpłatny transfer danych w Orange na wybranych stronach edukacyjnych

Od Partnerów

Orange Polska zapewnia swoim klientom bezpłatny transfer danych podczas korzystania z wybranych stron edukacyjnych, takich jak np. Librus, Vulcan, Eduelo, czy Ninateka. Korzystanie z serwisów objętych promocją nie spowoduje zmniejszenia posiadanego pakietu danych. Z Edu pass mogą korzystać zarówno klienci indywidualni i biznesowi ofert abonamentowych, jak i na kartę.

22 maja 2020

Ponad 100 tysięcy złotych od Mohito na pomoc szpitalom w Krakowie

Od Partnerów

Marka Mohito, należąca do polskiej firmy odzieżowej LPP, podsumowała pierwszy etap akcji charytatywnej, w ramach której 10 proc. ze sprzedaży kolekcji Eco Aware trafiło do krakowskich szpitali. Już po trzech tygodniach od jej ogłoszenia firma przekazała na pomoc placówkom medycznym ponad 100 tys. zł. Środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.

22 maja 2020

„W kierunku zrównoważonej mody”. LPP publikuje raport zintegrowany

Od Partnerów

Spółka LPP opublikowała raport zintegrowany za rok 2019, w którym przedstawiła dane finansowe i niefinansowe.

22 maja 2020

Praca PSE podczas pandemii COVID-19

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Polskie Sieci Elektroenergetyczne przygotowały spot, w którym prezentują, jak w związku z pandemią koronawirusa zmieniły się modele pracy w firmie.

22 maja 2020

Ład organizacyjny – podsumowanie obszaru w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”

Aktualności FOB

Coraz istotniejszy dla spółek ład organizacyjny norma ISO 26000 definiuje jako „system, poprzez który organizacja podejmuje i wdraża decyzje, zmierzające do realizacji jej celów”. W kontekście odpowiedzialnego biznesu istotnymi kwestiami w tym zakresie, a będącymi treścią rozdziału są: compliance, dialog z interesariuszami, etyka, raportowanie oraz zarządzanie.

21 maja 2020

KAMPANIA SPOŁECZNA #DLAPLANETY 2020: RATUJMY NATURĘ.RATUJMY SIEBIE

W całej Polsce rozpoczęła się kampania #DlaPlanety 2020. Od 20 maja przez następny rok, hasło kampanii przypominać nam będzie o prawach Natury i o tym, jak bardzo jesteśmy od niej zależni. Przed działaniami kampanijnymi stoją zadania zainspirowania autorefleksji i dyskusji, jakiej jeszcze nie było w debacie publicznej. Wydarzenie zostało objęte patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz patronatem medialnym portalu Odpowiedzialnybiznes.pl.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc