Znamy finalistów 12 edycji Złotych Spinaczy

9 października 2014

Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację  do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014. Zwycięzców poznamy 5 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie. 

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny

  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
  • Sygnity. We love I.T.! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie S.A. (Citi Handlowy)

PR produktu

  • Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
  • „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy

Public Affairs i Lobbying

  • Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations
  • Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” – Publicon 

Kampania Społeczna

  • „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture
  • „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
  • ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna

  • Książka kucharska „Posmakuj świata z Polpharmą” – Polpharma
  • „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw
  • Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny

  • Czekoladowy Weekend w Wedlu – 24/7 Communication
  • Przyłapani na modzie – PR Inspiration
  • Rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce: Kongres Mieszkaniowy – Publicon

Event społeczny

  • Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
  • XIII Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla – Vision Group
  • Debata Europa Cafe – Citybell Consulting
  • Mikroprzedsiębiorca Roku 2014 – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Kurka Wolna – Havas PR Warsaw, Havas Media
  • Launch marki COSTA COFFEE – Citybell Consulting dla CHI POLSKA
  • Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words
  • „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
  • #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon
  • Wisła Warszawa – Ciesz się rzeką! – Partner of Promotion

Social media

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
  • MOŻNA INACZEJ – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie. – LifeTube i AccessPro
  • #mojeklasyki – albo/albo

Bussiness-to-Bussiness PR

  • Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli
  • „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
  • THINK BIG. Program UPC Biznes dla Firm. – UPC Polska

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
  • „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS
  • Komunikacja związana z Pierwszą Ofertą Publiczną ENERGA SA oraz debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp

Media Relations

  • WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Działania media relations dla spółki Admiral Markets. Zbudowanie wizerunku analityków firmy jako ekspertów i liderów opinii na rynkach finansowych – NOBILI PARTNERS
  • belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
  • „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS

Finanse

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
  • Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy)
  • Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe

Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne

  • „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
  • Ciśnienie na życie – Polpharma
  • ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw

Sektor spożywczy

  • Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” –  ZT Kruszwica S.A.
  • Suknia Carlo Rossi – ATW Communications

Media i styl życia

  • „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture
  • Porozmawiajmy o in vitro – MSLGROUP Poland we współpracy z TLC Polska (Discovery Networks)
  • III edycja programu „Natalia Honorata Witalna – NHW” – Nestle Polska i Synertime

Kultura

  • Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
  • Audioriver 2013 – Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja

  • Apetyt na region. Podkarpackie smaki. – Citybell Consulting
  • Zimowy Narodowy – Testa Communications i PL2012+
  • „Orbis Business Mixer” – Public Dialog

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy
  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
  • WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

NGO i Sektor Publiczny

  • Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” – Publicon
  • Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli
  • #ratujrysie – Kolko Sp. z o.o.

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

  • „Zrobimy Cię na Biało” – ATLAS i Telma Agency Communications
  • „Coca-Cola Smak Wolności”toast za Polskę – Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS/Coca-Cola Poland Services
  • Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
  • Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
  • „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzanie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy

Efektywność

  • Ciśnienie na życie – Polpharma
  • Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem – Hill+Knowlton Strategies

 

Źródło: Związek Firm Public Relations