#Wolontariat w Polsce – podziel się doświadczeniami ze współpracy z wolontariuszami z firm

26 września 2019

Dotyczy firmy: Citi Handlowy, Orange Polska,

Zapraszamy organizacje pozarządowe i instytucje publiczne, które współpracowały z firmami w ramach wolontariatu pracowniczego, do udziału w III Ogólnopolskim Badaniu Wolontariatu Pracowniczego. Powiedźcie, co myślicie o tego rodzaju zaangażowaniu społecznym biznesu!

Przejdź do ankiety dla beneficjentów >>>

Ostatnia edycja badania odbyła się w 2012 roku i do tej pory jest jedynym tak obszernym przeglądem wolontariatu pracowniczego w Polsce. W tym czasie z pewnością zaszło wiele zmian, chcemy je poznać, by móc jeszcze lepiej projektować działania zmieniające świat.

Obecna edycja jest wspólnym projektem Centrum Wolontariatu (wolontariat.waw.pl) i Forum Odpowiedzialnego Biznesu (odpowiedzialnybiznes.pl) oraz Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga i Fundacji Orange. Celem badania jest opis działań w obszarze wolontariatu  w przedsiębiorstwach w Polsce; tym razem przyjrzymy się, nie tylko dużym firmom, ale też – to novum – firmom średnim, które jak wydaje się są na tym gruncie coraz bardziej aktywne. Chcemy dowiedzieć się nie tylko jak realizowane są programy wolontariatu pracowniczego z perspektywy firm, ale także organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, z którymi wolontariusze współpracują.

Badanie jest anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmuje ok. 10 minut. Wierzymy, że uzyskane w ten sposób informacje, przyniosą korzyść wszystkim zaangażowanym stronom, pomagając w rozwoju  wolontariatu w Polsce. Oficjalna premiera raportu z tego badania przewidziana jest w Międzynarodowym Dniu Wolontariusza – 5 grudnia 2019 r. Szczegółowe informacje dostępne będą na stronie internetowej badania.

Przejdź do ankiety dla beneficjentów >>>

Ankieta będzie aktywna do 18 października 2019, ale zachęcamy do wypełnienia jej już dzisiaj!

Osoby preferujące wywiad telefoniczny, prosimy o przesłanie danych kontaktowych na adres adam.zamecki@puzzleresearch.pl.

Organizatorzy badania: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu

Realizator badania: Agencja Badawcza Puzzle

Partnerzy badania: Fundacja Orange, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga

Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, PRoto.pl

Źródło: inf. własna