Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Największe w Polsce wydarzenie poświęcone odpowiedzialnemu biznesowi i zrównoważonemu rozwojowi odbędzie się w formule online. Forum Odpowiedzialnego Biznesu podało również datę wydarzenia, które potrwa pięć dni i zastąpi jednodniowe targi stacjonarne. Udział w Targach CSR pozostaje bezpłatny dla „wirtualnych” zwiedzających.
Ósma edycja Targów CSR ostatecznie odbędzie się 5-9 października 2020 roku i przebiegnie w formule online. Wydarzenie jest dla biznesu, instytucji i organizacji pozarządowych okazją do zaprezentowania swoich działań w obszarze CSR i zrównoważonego rozwoju. Organizator zapewni prezentację wirtualnych stoisk, którym towarzyszyć będzie część konferencyjna oraz rozwiązania wspierające networking.
– Naszym celem jest bezpieczne przeprowadzenie targów. Wersja online wydarzenia nie tylko zapewnia taki przebieg, ale przede wszystkim daje daje pewność, że się odbędą. Rzeczywistość jest bardzo niepewna, a nam zależy na kontynuacji wydarzenia, które ma już pewną tradycję i co dwa lata łączy świat odpowiedzialnego biznesu w Polsce. To również wypełnienie zobowiązanie wobec firm i organizacji, które potwierdziły swoje uczestnictwo na Targach CSR, w charakterze partnerów, wystawców czy jego uczestniczek i uczestników. Szukaliśmy formuły, która pomoże nam także w zapewnieniu ciekawej prezentacji zarówno wystawców jak i organizatorów paneli w części konferencyjnej wydarzenia – mówi Marzena Strzelczak, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Nowa formuła targów to także nowe możliwości, a pięć dni wydarzenia daje szansę na przedłużenie komunikacji obecności na Targach dla wystawców, nieograniczone dotarcie do interesariuszy niezależnie od ich lokalizacji i swobodny wybór, w dogodnym czasie, na zapoznanie się ze wszystkim, co wspólnie przygotujemy. Zwiedzający będą mieć aż pięć dni na zapoznanie się ze stoiskami, jednocześnie uczestnicząc w bogatej części konferencyjnej. Dodatkowo, na wystawców i zwiedzających czekają sesje networkingu, dzięki którym zostanie zapewniona funkcja integracyjna Targów CSR – dodaje.
Targi CSR online
Platformą informującą o przebiegu targów będzie niezmiennie strona wydarzenia: Odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR. Temat przewodni – środowisko naturalne – również będzie kontynuowany w odsłonie online. Ze względu na organizację targów w roku jubileuszu “20 lat partnerstwa na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce” Forum Odpowiedzialnego Biznesu planuje dodatkowe elementy wydarzenia związane z obchodami.
Targi CSR online kierowane są do szerokiego grona odbiorców. To wydarzenie adresowane zarówno do biznesu, jak i jego otoczenia: społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych, uczelni, szkół, mediów, administracji i samorządów. Formuła online sprawia, że każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania, będzie mógł przez aż 5 dni brać czynny udział w Targach CSR.
Targi CSR są największym wydarzeniem CSR-owym w Polsce, organizowanym od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także oferowanych usług i podejmowanych w tym zakresie inicjatyw.
Strona internetowa >>
Rejestracja wystawców >>
Organizacja debat i paneli >>
Informacje o 8. Targach CSR na Facebooku >>
Newsletter Targów CSR >>
Hasztag wydarzenia: #TargiCSR
Organizacje i media wspierające wydarzenie (potwierdzeni)
Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Partner główny: Jeronimo Martins Polska
Partnerzy: ERGO Hestia, Siemens, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – Narodowa Agencja Europejskiego Korpusu Solidarności
Patronat honorowy: CSR Europe, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Prezydent m.st. Warszawy, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Partner medialny: Rzeczpospolita
Patroni instytucjonalni: Business Centre Club, Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Federacja Konsumentów, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza
Patroni medialni: Polityka, Clear Channel Poland, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), My Company Polska, Odpowiedzialny biznes – Kompendium CSR, CR Navigator, Teraz Środowisko, kampaniespoleczne.pl, ngo.pl, PulsHR.pl, PRoto.pl
Trwają zgłoszenia do #ListkiCSR. Aby wziać udział w zestawieniu, należy wypełnić ankietę online opracowaną na podstawie #ISO26000. Dziękujemy @Polityka_pl za ponownie zaproszenie do współtworzenia inicjatywy w roli partnera merytorycznego 🤝 👉 http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/ruszyly-zgloszenia-do-x-edycji-listkow-csr-tygodnika-polityka/ #CSRwPL
Raport wdrażania deklaracji społecznej odpowiedzialności uczelni, jako narzędzie do samooceny. Transmisja na kanale @SGHWarsaw 10:00-13:30 zapraszamy #CSRwPL #PlanRozwojuPL #SDG http://gov.pl/fundusze-regiony/grupa-robocza-ds-spolecznej-odpowiedzialnosci-uczelni
Z okazji #DzieńKobiet prawie 300 naszych koleżanek i kolegów ze wszystkich firm grupy @IPFplc na swiecie bierze udział w pierwszej konferencji #IPFPowerOfWomen. Dla kobiet IPF, o kobietach IPF i z udziałem (nie tylko!) kobiet IPF 💪♀️ #womensday #womenatwork #womenempowerment
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.