Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Obóz naukowy, indywidualne konsultacje edukacyjne i stypendium w wysokości 40 tys. zł – takie możliwości oferuje polskiej młodzieży program naukowo-edukacyjny ADAMED SmartUP. By z nich skorzystać uczniowie zainteresowani naukami ścisłymi i przyrodniczymi muszą jednak wcześniej przejść przez proces rekrutacyjny. Jego pierwszy etap – gra edukacyjna online, pozostaje otwarta do piątku, 15 stycznia.
Fundacja Adamed od 2014 roku wspiera rozwój uzdolnionej polskiej młodzież, a w jej obozach edukacyjnych ADAMED SmartUP uczestniczyło dotychczas 300 uczniów. Trwająca obecnie rekrutacja pozwoli wyłonić uczestników kolejnej, siódmej już edycji programu. Latem 50 zakwalifikowanych uczniów będzie poszerzać swoją wiedzę i umiejętności na zaawansowanych wykładach i warsztatach praktycznych w ramach 4 grup tematycznych: fizyka i nowe technologia, chemia i biochemia, inżynieria i robotyka, medycyna i nauki medyczne. Poza nimi zorganizowane zostaną także wycieczki do instytutów badawczych oraz zajęcia integracyjne i pozanaukowe.
Po zakończeniu obozu 10 jego uczestników otrzyma tytuł laureata nagrody głównej oraz możliwość uczestniczenia w rocznym programie mentorskim. Indywidualne konsultacje z polskimi ekspertami oraz zorganizowane zajęcia dodatkowe wesprą ich rozwój w ramach wybranej ścieżki edukacyjnej. Troje najlepszych laureatów otrzyma wraz z zakończeniem 7. edycji programu atrakcyjne stypendium finansowe, w wysokości 40 tys. każde.
W grze rekrutacyjnej należy rozwiązać 10 punktowanych zadań z 5 kategorii tematycznych odnoszących się do różnych obszarów nauk ścisłych i przyrodniczych. Niezależnie od tego, który przedmiot uczniowie uważają za swój ulubiony, każdy znajdzie w tej rozgrywce szansę na wykazanie się swoimi mocnymi stronami. Przede wszystkim jednak gra nie jest quizem na wiedzę ze szkolnej podstawy programowej. Skuteczne rozwiązanie łamigłówek nie wymaga przywoływania z pamięci wzorów matematycznych czy równań reakcji chemicznych. Wyzwania z jakimi muszą zmierzyć się gracze wymagają od nich umiejętności zdobywania i analizowania danych oraz nieszablonowego myślenia.
Czas pozostały do końca gry nie stanowi przeszkody w walce o zakwalifikowanie się do kolejnego etapu rekrutacji. Najważniejsze jest poprawne rozumowanie, a nie godziny spędzone przy komputerze. Rozwiązywać zadania można do 15 stycznia, do godz. 23.59, wcześniej rejestrując się tutaj. Do tego czasu rekrutacja pozostaje otwarta dla wszystkich uczniów szkół ponadpodstawowych w wieku 14-19 lat.
Źródło: inf. pras.
Dziś także odbywa się #debata "Zmiany klimatu w Polsce – co nas czeka w pogodzie w XXI wieku?" Głos ekspercki w części panelowej zabierze Katarzyna Teter, członkini Zarządu @FOB_Poland RELACJA >> https://www.facebook.com/IOSPIB/ #CSRwPL
Trwa konferencja online „17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030”. Jako partnerzy merytoryczni Kampanii 17 Celów zapraszamy do śledzenia transmisji ▶ https://html.transmisjeonline.pl/17trendow17celow W części konferencji PEOPLE wystąpi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB
23. odcinek #OdPOWIEDZialnie poświęcamy tematowi dobrostanu zwierząt w procesach produkcyjnych artykułów żywnościowych ⏯️ https://fb.watch/3f--LCbFpW/ #CSRwPL #Hochland #żywność #dobrostan
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.