Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Marka Mohito, należąca do polskiej firmy odzieżowej LPP, podsumowała pierwszy etap akcji charytatywnej, w ramach której 10 proc. ze sprzedaży kolekcji Eco Aware trafiło do krakowskich szpitali. Już po trzech tygodniach od jej ogłoszenia firma przekazała na pomoc placówkom medycznym ponad 100 tys. zł. Środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.
W ramach walki ze skutkami epidemii, LPP sukcesywnie rozszerza zakres pomocy dla najbardziej potrzebujących placówek i organizacji w Polsce. Do działań realizowanych już od wielu tygodniu w ramach projektu #LPPpomaga, dołączyły również poszczególne marki, przeznaczając część wpływów ze sprzedaży swoich produktów na pomoc placówkom medycznym. W kwietniu decyzję o przekazaniu 10 proc. przychodów z kolekcji Eco Aware ogłosiło Mohito, jeden z pięciu brandów należących do polskiej firmy odzieżowej. Po miesiącu sprzedaży produktów oznaczonych „zieloną metką”, marka zebrała już ponad 100 tysięcy złotych.
– Cieszymy się, że nasza decyzja o przeznaczeniu części wpływów ze sprzedaży kolekcji Eco Aware Mohito spotkała się z tak pozytywną reakcją naszych klientek. To dzięki nim dziś możemy przekazać już kwotę 100 tys. złotych dla szpitali w Krakowie. Co ważne, sukces ten skłonił nas do rozpoczęcia kolejnej akcji. Zgromadzoną na ten moment kwotę planujemy powiększyć o wpływy ze sprzedaży zaprojektowanej specjalnie na potrzeby akcji limitowanej kolekcji koszulek. Połowa przychodów z ich sprzedaży zasili nasze działania pomocowe i dzięki temu na wsparcie w zakupie niezbędnych środków ochronnych będą mogły liczyć kolejne placówki medyczne. To dla nas bardzo ważne, że w tych trudnych chwilach możemy wspomóc najbardziej potrzebujących z najbliższego otoczenia firmy – komentuje Justyna Para, szefowa marketingu marki Mohito.
Dzięki charytatywnej akcji Mohito część środków pochodzących ze sprzedaży trafiła już do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, gdzie została przeznaczona na zakup systemu dekontaminacji powietrza dla Oddziału Klinicznego Chorób Zakaźnych. Z kolei Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, dzięki przekazanej kwocie, miał możliwość zakupienia środków ochrony indywidualnej tj. kombinezonów i fartuchów oraz płynu do dezynfekcji i masek ochronnych, w tym również masek FFP3 i N95.
Z kolei dochód z zaplanowanej do końca maja sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek „The future is bright” i „Keep going” zostanie przekazany na dalszą pomoc małopolskim ośrodkom ochrony zdrowia.
W ramach akcji #LPPpomaga, gdańska spółka od początku trwania epidemii w Polsce wspiera nie tylko szpitale zakaźne i specjalistyczne. Na pomoc w formie finansowej, ale przede wszystkim rzeczowej, w postaci masek i innych środków ochrony, mogą liczyć także pogotowia ratunkowe, domy pomocy społecznej, fundacje, centra medyczne, przychodnie specjalistyczne czy powiatowe centra zdrowia. Lista beneficjentów cały czas się powiększa. We wszystkie akcje pomocowe w ramach #LPPpomaga od początku zaangażowanych jest ponad setka osób z różnych działów LPP. Całkowita pomoc LPP na walkę z pandemią przekroczyła już 5 mln zł.
źródło: mat.pras.
.@PRoto_pl zapytało Marzenę Strzelczak, prezeskę, dyrektorkę generalną #FOB, o to, co w 2021 r. będzie szczególnie ważne z perspektywy #CSRwPL i zrównoważonego rozwoju. Zachęcamy do lektury: http://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/co-czeka-csr-w-2021-r/ #CSR #ESG #rynekpracy #nonprofitpl #biznes #społeczeństwo #SDGs
Co w 2021 roku będzie ważne dla #CSR-u? 🌿 O najważniejszych tematach i trendach mówią Marzena Strzelczak z @FOB_Poland, Irena Pichola z @DeloittePolska, @MagdAndrejczuk z @Allegro_Group i @pawelslawski z @AllHandsPL ⬇️ http://www.proto.pl/aktualnosci/kwestie-finansowe-klimat-i-roznorodnosc-czyli-co-czeka-csr-w-2021-roku
Każdego miesiąca statystyczny Polak traci 50 zł za sprawą niewykorzystanej żywności, która trafia na śmietnik. Zajmujemy 5. miejsce w zakresie marnowania żywności pośród wszystkich krajów europejskich. Przeciwdziałać temu chce @CarrefourPolska ▶️ http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/uratuj-od-zmarnowania-produkty-tansze-nawet-o-90/ #CSRwPL
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.