Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku może już korzystać z dwóch nowych urządzeń zakupionych dzięki akcji polskiej firmy odzieżowej LPP. Kardiomonitor kompaktowy i defibrylator z możliwością wykonania kardiowersji zakupiono ze środków pochodzących ze sprzedaży kolekcji Eco Aware i Joyful marek Cropp oraz Reserved.
LPP od początku epidemii podejmuje wiele inicjatyw na rzecz walki z koronawirusem przekazując pomoc rzeczową i finansową ośrodkom ochrony zdrowia znajdującym się na pierwszej linii frontu walki z epidemią. Jednym z nich jest Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, które od blisko czterech miesięcy pozostaje w stałej gotowości przyjmując osoby z podejrzeniem oraz zakażone koronawirusem. Obecnie placówka jest jedynym szpitalem w Trójmieście dedykowanym takim pacjentom.
– Kiedy w połowie marca za pośrednictwem mediów społecznościowych zaapelowaliśmy o wsparcie w zakupie sprzętu medycznego i przede wszystkim środków ochrony osobistej, firma LPP była jedną z pierwszych, która odpowiedziała bardzo szybko na naszą prośbę. Dzięki przekazanej nam w ostatnim czasie darowiźnie w wysokości 50 tysięcy złotych mogliśmy kupić kardiomonitor oraz wysokospecjalistyczny defibrylator. Firma LPP dołączyła tym samym do grona Przyjaciół Szpitali Pomorskich, które nigdy nie zapomną o ich wspaniałym geście – mówi Andrzej Zieleniewski, wiceprezes Zarządu spółki Szpitale Pomorskie.
Dzięki wsparciu LPP, do którego włączyły się należące do spółki marki Cropp i Reserved, przeznaczając 10 proc. wpływów ze sprzedaży swoich produktów z kolekcji Eco Aware oraz Joyful, możliwy był zakup niezbędnej aparatury nie tylko dla gdańskiej placówki. Z puli środków pozyskanych w ramach tej samej akcji skorzysta również Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni. Placówka otrzyma urządzenie do wspomagania kompresji klatki piersiowej wraz z całym osprzętem.
– Na pomoc dwóm trójmiejskim szpitalom do końca maja marki Cropp i Reserved przekazały ponad 100 tysięcy złotych. Było to możliwe dzięki pozytywnej reakcji klientów na prowadzone przez nas akcje charytatywne. Mamy nadzieję, że zakupiony sprzęt pomoże w leczeniu pacjentów w tym wyjątkowo trudnym dla wszystkich czasie. Cieszymy się, że nasi klienci tak chętnie przyłączają się do tego typu akcji pomocowych – komentuje Patrycja Zbytniewska, prezes Fundacji LPP.
Specjalna akcja charytatywna marek LPP dotyczyła również kolekcji Eco Aware Mohito, a 10 proc. wpływów z jej sprzedaży przeznaczono na potrzeby szpitali w Krakowie. Łączna kwota pomocy przeznaczonej dla wszystkich wspartych programem placówek w Polsce to ponad 200 tysięcy złotych.
źródło: mat.pras.
Dziś także odbywa się #debata "Zmiany klimatu w Polsce – co nas czeka w pogodzie w XXI wieku?" Głos ekspercki w części panelowej zabierze Katarzyna Teter, członkini Zarządu @FOB_Poland RELACJA >> https://www.facebook.com/IOSPIB/ #CSRwPL
Trwa konferencja online „17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030”. Jako partnerzy merytoryczni Kampanii 17 Celów zapraszamy do śledzenia transmisji ▶ https://html.transmisjeonline.pl/17trendow17celow W części konferencji PEOPLE wystąpi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB
23. odcinek #OdPOWIEDZialnie poświęcamy tematowi dobrostanu zwierząt w procesach produkcyjnych artykułów żywnościowych ⏯️ https://fb.watch/3f--LCbFpW/ #CSRwPL #Hochland #żywność #dobrostan
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.