Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Wzrost ilości butelek PET poddawanych recyklingowi wyniósł w systemie Rekopolu blisko 30%. Według szacunków stanowiło to wzrost zbiórki i recyclingu tego surowca w Polsce na poziomie 12%-14%.
To wynik działań w ramach projektu „Działaj z imPETem!”, którego celem jest zwiększenie liczby zbieranych i poddawanych recyklingowi butelek PET. Polacy są coraz bardziej świadomi, że plastikowe butelki to nie odpad, a cenny surowiec, który może zostać ponownie przetworzony. Przyczyniają się do tego m.in. działania edukacyjne, prowadzone w ramach projektu. „Działaj z imPETem!” to projekt stworzony przez Nestlé Polska S.A. Oddział Nestlé Waters wraz z trzema innymi wiodącymi producentami wody i napojów w butelkach PET, realizowany przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A.
Aby osiągnąć cel i dotrzeć do możliwie jak największej grupy odbiorców, w ramach projektu prowadzone były działania na szeroką skalę, obejmujące m.in. współpracę z podmiotami gospodarującymi odpadami w gminach, szkołami, organizacjami pozarządowymi, strażą miejską czy kominiarzami. A wszystko to we wspólnym celu – by uczyć poprawnego segregowania odpadów i edukować, jak duże znaczenie ma poddawanie ich recyklingowi.
– Cieszymy się, że już pierwszy rok działania programu „Działaj z imPETem!” okazał się sukcesem. Fakt, że jesteśmy partnerem w tak ważnym przedsięwzięciu, to wynik naszej strategii. Naszym celem jest podnoszenie jakości życia i dążenie do lepszej przyszłości – również w kontekście dbania o środowisko. Dlatego m.in. zobowiązaliśmy się, że do 2025 roku 35% PET w naszych butelkach na poziomie globalnym będzie pochodziło z recyklingu. Jednak aby to zobowiązanie spełnić, potrzebujemy surowca, w pozyskaniu którego pomagają m.in. właśnie takie inicjatywy, jak „Działaj z imPETem!”. Pamiętajmy, że nasze butelki PET w pełni nadają się do recyklingu, jednak pod warunkiem, że trafią do miejsca, gdzie zostaną odpowiednio przetworzone – podsumowuje Joanna Purzycka, Koordynator ds. PR Nestlé Waters.
Więcej informacji o projekcie „Działaj z imPETem!” jest na stronie internetowej.
Podsumowanie projektu na infografikach:
Źródło: mat. pras.
Trwają zgłoszenia do #ListkiCSR. Aby wziać udział w zestawieniu, należy wypełnić ankietę online opracowaną na podstawie #ISO26000. Dziękujemy @Polityka_pl za ponownie zaproszenie do współtworzenia inicjatywy w roli partnera merytorycznego 🤝 👉 http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/ruszyly-zgloszenia-do-x-edycji-listkow-csr-tygodnika-polityka/ #CSRwPL
Raport wdrażania deklaracji społecznej odpowiedzialności uczelni, jako narzędzie do samooceny. Transmisja na kanale @SGHWarsaw 10:00-13:30 zapraszamy #CSRwPL #PlanRozwojuPL #SDG http://gov.pl/fundusze-regiony/grupa-robocza-ds-spolecznej-odpowiedzialnosci-uczelni
Z okazji #DzieńKobiet prawie 300 naszych koleżanek i kolegów ze wszystkich firm grupy @IPFplc na swiecie bierze udział w pierwszej konferencji #IPFPowerOfWomen. Dla kobiet IPF, o kobietach IPF i z udziałem (nie tylko!) kobiet IPF 💪♀️ #womensday #womenatwork #womenempowerment
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.