„Nestlé porusza Polskę” i zbuduje siłownie terenowe – konkurs

15.02.2017

Rusza druga edycja projektu „Nestlé porusza Polskę”. Firma Nestle, partner strategiczny FOB zaprasza do udziału w konkursie, w którym można wygrać budowę siłowni plenerowej. Warunkiem udziału jest zgłoszenie przez gminę swojego udziału w akcji do 10 marca 2017 roku. 16 siłowni terenowych od Nestlé trafi do tych gmin, których mieszkańcy i sympatycy wykażą się największą aktywnością w internetowym głosowaniu. 

Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” ma na celu wspieranie konsumentów w prowadzeniu aktywnego trybu życia, zgodnie z motto Nestlé: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W ubiegłorocznej edycji konkursu rywalizowało ze sobą 710 lokalizacji w całej Polsce. Dzięki aktywności internautów siłownie terenowe ufundowane przez Nestlé powstały w Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych lokalizacjach. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu

Jak zgłosić się do konkursu?

1.       Aby zgłosić się do konkursu, przedstawiciel Urzędu Gminy do 10 marca 2017 r. musi wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie, wysyłając mail na adres: gminy@4frame.pl i wskazać osobę kontaktową.

2.       Następnie otrzyma zaproszenie zawierające login i hasło do indywidualnego konta gminy znajdującego się na dedykowanym konkursowi panelu.

3.       Po zalogowaniu możliwe będzie zgłaszanie wybranych lokalizacji, które spełniają wymogi zawarte w regulaminie.

4.       Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.

Dlaczego warto?

Siłownie będą otwarte dla wszystkich i bezpłatne. Znajdzie znajdzie się w nich 9 różnych urządzeń z instrukcjami, opisującymi prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie.

Ubiegłoroczna edycja konkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, jak duże jest zapotrzebowanie na budowę ogólnodostępnych siłowni plenerowych oraz jak bardzo są potrzebne inicjatywy takie jak „Nestlé porusza Polskę”. Z tego powodu postanowiliśmy kontynuować program. Mamy nadzieję, że również w tym roku gminy i społeczności lokalne zaangażują się aktywnie w naszą inicjatywę. Cieszymy się, że wybudowane w ramach poprzedniej edycji konkursu siłownie na świeżym powietrzu przyczyniły się do powstania nowych miejsc spotkań, w których mieszkańcy gmin aktywnie spędzają czas – mówi Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.

źródło: materiały prasowe firmy