Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Już milion razy klienci Santander Bank Polska potwierdzali smsKodem transakcje w oddziałach. W ten sposób Bank nie tylko przyspiesza obsługę, ale także przyczynia się do ochrony środowiska. Oszczędności to ponad 1,5 mln kartek, czyli 127 dorodnych drzew.
Autoryzację smsKodem wybranych transakcji w oddziałach Santander Bank Polska zaoferował swoim klientom w lutym. Od tego czasu klienci skorzystali z tego rozwiązania 1 milion razy, oszczędzając w ten sposób ponad 1,5 mln kartek czyli 7,5 ton papieru. Co ważne, wyprodukowanie takiej ilości papieru wymagałoby wycięcia 127 drzew i zużycia niemal 200 tysięcy litrów wody. Jak ważne są takie oszczędności pokazują globalne dane – aż 40% drzew wycinanych komercyjnie na świecie jest wykorzystywanych do produkcji papieru – jest to ponad 30 milionów akrów lasów rocznie .
Do akceptacji transakcji smsKodem potrzebny jest jedynie telefon, którego numer jest zapisany w systemie banku. Klienci korzystający z tej funkcjonalności, nie składają podpisu na dokumencie. Dodatkowo, jeśli adres e-mail klienta jest zapisany w systemie banku, może on otrzymać́ potwierdzenie wykonania transakcji elektronicznie.
– To rozwiązanie nie tylko usprawnia obsługę, ale doskonale sprawdzi się podczas epidemii jako rozwiązanie contactless. Obecnie już prawie połowa transakcji w placówkach jest autoryzowana w ten sposób. Widząc, że klienci chętnie korzystają z smsKodów, zwiększyliśmy do 20 tys. kwotę pojedynczej transakcji, która może by w ten sposób zatwierdzana. Jako Bank odpowiedzialny społecznie jesteśmy także dumni, że to rozwiązanie pozwala nam zaoszczędzić tony papieru rocznie – mówi Marcin Jaroch, dyrektor Biura Doskonalenia Regulacji w Santander Bank Polska.
Autoryzacja smsKodem jest usługą dla klientów indywidualnych. Dotyczy transakcji do kwoty 20 tys. zł, pojedynczej wpłaty własnej gotówki na rachunek, pojedynczej wypłaty gotówki z rachunku oraz przelewu w złotówkach – wewnętrznego i krajowego Elixir.
źródło: mat. pras.
Jaki będzie #CSRwPL i #zrównoważonyrozwój w 2021 r.? Na jakie trendy warto zwrócić uwagę? O tym portalowi @PRoto_pl powiedziała Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB 📰 Zachęcamy do lektury! W sam raz do porannej kawy/herbaty 😉☕️
Co w 2021 roku będzie ważne dla #CSR-u? 🌿 O najważniejszych tematach i trendach mówią Marzena Strzelczak z @FOB_Poland, Irena Pichola z @DeloittePolska, @MagdAndrejczuk z @Allegro_Group i @pawelslawski z @AllHandsPL ⬇️ http://www.proto.pl/aktualnosci/kwestie-finansowe-klimat-i-roznorodnosc-czyli-co-czeka-csr-w-2021-roku
Co czeka #CSRwPL w 2021 r.? O tym przeczytacie w świeżutkim materiale @PRoto_pl 📱 Eksperckimi komentarzami podzieliła się Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB💬 Art. w sam raz do porannej kawy ☕️ ▶️ http://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/co-czeka-csr-w-2021-r/ #CSR #ESG #rynekpracy #NGO #biznes
Fundacja #INGDzieciom w ubiegłym roku realizowała działania takie jak np.: 🔘 wsparcie ochrony zdrowia w walce z koronawirusem 🔘 wsparcie dzieci w nauce zdalnej 🔘 projekt #PomarańczowaSiła – sport dla dzieci z niepełnosprawnościami http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/podsumowanie-dzialan-fundacji-ing-dzieciom-w-2020-roku/ #CSRwPL @ING__Polska
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.