Krzysztof Ignaczak poprowadzi „Lekcję WF-u z Mistrzem”

14 listopada 2016

„Lekcja WF-u z Mistrzem” świata w piłce siatkowej, Krzysztofem Ignaczakiem to jedna z atrakcji 6. Targów CSR, największego w Polsce wydarzenia poświęconego społecznej odpowiedzialności biznesu. Targi odbędą się 17 listopada na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie (WSTĘP WOLNY).

Obszarem aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego często staje się sport i edukowanie w zakresie aktywności prozdrowotnej. Targi CSR są jedną z wielu płaszczyzn do zaprezentowania projektów, które firmy realizują dla społeczeństwa. Tegoroczna, 6. już edycja odbywa się pod hasłem „Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy”, dlatego tym więcej miejsca organizatorzy poświęcają tematowi podnoszenia świadomości interesariuszy. Do zaprezentowania aktywności sportowej został zaproszony przez firmę PKN ORLEN siatkarz i mistrz świata, Krzysztof Ignaczak. Dla uczestników Targów będzie więc to niecodzienna okazja, aby posłuchać Mistrza siatkówki, który powie m.in. o kwestii zdrowia i jego promocji w miejscach pracy czy szkołach. Lekcja WF-u z Mistrzem to autorski projekt PKN ORLEN, którego celem jest sportowa aktywizacja dzieci i młodzieży. Gość 6. Targów CSR wystąpi w panelu organizatora wydarzenia Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy” (godz. 11:00-12:30), a następnie na scenie w przestrzeni targowej, gdzie odbędą się zajęcia sportowe (godz. 12:45-13:00).

PKN ORLEN bardzo wiele uwagi poświęca zdrowiu i kondycji fizycznej szczególnie dzieci i młodzieży. Zaproszone do projektu „Lekcje WF-u z Mistrzem” gwiazdy sportu sprawiają, że zajęcia staja się bardziej atrakcyjne, ale co ważniejsze, inspirują i motywują młodych do aktywności sportowej – powiedział Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN SA. Podczas 6. Targów CSR uczestnicy będą mogli poznać naszego mistrza oraz wziąć udział w poprowadzonej przez niego lekcji WF-u. Szczególnie zapraszam na stoisko PKN ORLEN i Fundacji ORLEN – Dar Serca, które szerzej zaprezentują działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu – dodał.

Podczas wydarzenia zwiedzający dodatkowo będą mogli skorzystać z innych sportowych czy prozdrowotnych atrakcji, wśród nich znajdują się:

  • indywidualne rozmowy z dietetykami (wystawca: DB Schenker),
  • masaż dedykowany osobom spędzającym dużo czasu w pozycji siedzącej (wystawca: Feel it!),
  • rozmowa z Igorem Pielasem, założycielem Asante Bamboo Bikes – przedsiębiorstwa społecznego produkującego bambusowe rowery w Polsce i w Ghanie (scena, godz. 15:30-15:45).

Więcej atrakcji na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/atrakcje

– Troska pracodawców o dobre samopoczucie i kondycję swoich pracowników jest jednym z wyznaczników odpowiedzialnego miejsca pracy. Tego coraz częściej wymagają przyszłe kadry. Podczas 6. Targów CSR będziemy prezentować i omawiać działania edukacyjne firm także te z obszaru zdrowia. Zachęcam do udziału w naszym wydarzeniu, zdobywania inspiracji i rozwijania współpracy – powiedziała Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Część wystawiennicza

Targi CSR są bezpłatne dla uczestników i uczestniczek oraz otwarte (nie obowiązuje rejestracja) na różne grupy odbiorców. Zwiedzający będą mogli poznać działalność 70 wystawców, w głównej mierze firm, które na co dzień wdrażają CSR w swoich firmach i postępują zgodnie z jego zasadami. Porozmawiać z praktykami CSR czy nawet włączyć się w poszczególne projekty realizowane i prezentowane przez firmy (lista wystawców: https://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/).

Część konferencyjna

Tematem części konferencyjnej wydarzenia będzie edukacyjna działalność biznesu. To właśnie podczas Targów po raz pierwszy ogłoszona zostanie lista inicjatyw mających na celu podnoszenie świadomości, edukowanie interesariuszy w takich aspektach jak na przykład zdrowie, bezpieczeństwo, ekologia, rynek pracy, konsumpcja, współpraca z dostawcami, styl życia, kultura, technologia, nauka i rozwój. Lista to projekt  Forum Odpowiedzialnego Biznesu i dziennika „Rzeczpospolita”.

Program części konferencyjnej

Miejsce: SALA KONFERENCYJNA W PRZESTRZENI TARGOWEJ (Poziom -1)

9:30 – 10:30

ORLEN. Droga do zrównoważonego rozwoju – panel dyskusyjny (organizator: PKN ORLEN)

11:00 – 12:30

Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy – panel dyskusyjny i ogłoszenie Listy najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych biznesu  (organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu)

13:00 – 14:00

Ekologia w zakupach. Polski konsument – edukować czy czekać na samoistne zmiany? Jak robią to firmy w Polsce? – panel dyskusyjny (organizator: IKEA)

14:15 – 15:15

Wspierać czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów CSR w łańcuchu dostaw – Debata oksfordzka (organizator: Polpharma)

 

Miejsce: SALA PARYŻ W CENTRUM KONFERENCYJNYM (Poziom 2)

12:00 – 13:30

Raport CSR – przekaz dla wszystkich, czyli do kogo? O nowej doktrynie raportowania dopasowanego (organizator: Agencja Reklamowa ArtGroup)

14:00 – 15:30

VELUX – zdrowe życie zaczyna się w domu. Co zrobić, aby nasze domy i  mieszkania były zdrowe? (organizator: VELUX Polska)

Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wydarzenie ma na celu prezentację działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie przez inne podmioty.

 

 Więcej informacji o wydarzeniu:

 

Partnerzy i patroni 6. Targów CSR

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partner główny: IKEA

Partnerzy: PKN ORLEN, Polpharma, Siemens

Patroni honorowi: Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Patroni: Belgijska Izba Gospodarcza, Business Centre Club, Centrum Wspierania Rodzin – Rodzinna Warszawa, Federacja Konsumentów, Global Compact Network Poland, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Biegłych Rewidentów, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskie Forum HR,  Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza

Partner medialny: Rzeczpospolita

Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Manager, My Company Polska, Odpowiedzialny biznes – Kompendium CSR, BE.NAVIGATOR, BiznesTuba.pl, Agencja Informacyjna NEWSERIA, kampaniespoleczne.pl, Pracuj.pl, PRoto.pl, ngo.pl