Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
ING Bank Śląski otrzymał nagrodę główną w konkursie Siła Przyciągania za strategiczne podejście do działań well-being.
W tej kategorii, kapituła konkursowa szukała najlepszych działań zorientowanych na wsparcie pracowników w dbaniu o zdrowie fizyczne, psychiczne oraz radzenie sobie ze stresem i emocjami.
Wartością programu jest połączenie w spójnym i strategicznym podejściu wszystkich bankowych inicjatyw, które wpływają na nasz dobrostan w pracy i poza nią. Tworzą go stałe inicjatywy i benefity, z których nasi pracownicy korzystają od lat, ale też działania wprowadzane w odpowiedzi na ich bieżące potrzeby i zmiany pojawiające się w naszym otoczeniu. W ING cały czas się rozwijamy a razem z nami rozwija się program well-beING – powiedziała Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR w ING Banku Śląskim.
Konkurs „Siła przyciągania” wyróżnia najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które pozwalają na przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Doceniane są firmy, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
To już czwarta nagroda ING Banku Śląskiego w konkursie „Siła Przyciągania”. W poprzednich latach bank został wyróżniony w następujących kategoriach:
Retencja – Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników za zgłoszenie „Otwarte Karty – gra edukacyjna. Jak zbudować zaufanie z wykorzystaniem informacji zwrotnej” (2018); Innowacja w rekrutacji – candidate interaction za wykorzystanie innowacyjnego i niestandardowego narzędzia rekrutacji „Escape Room -pokoje zagadek” (2017); Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników za „Kudos” – platformę, dzięki której pracownicy mogą wyrażać podziękowania i uznanie swoim współpracownikom (2016). Więcej informacji o konkursie i laureatach można znaleźć na stronie.
źródło: mat. pras.
Jaki będzie #CSRwPL i #zrównoważonyrozwój w 2021 r.? Na jakie trendy warto zwrócić uwagę? O tym portalowi @PRoto_pl powiedziała Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB 📰 Zachęcamy do lektury! W sam raz do porannej kawy/herbaty 😉☕️
Co w 2021 roku będzie ważne dla #CSR-u? 🌿 O najważniejszych tematach i trendach mówią Marzena Strzelczak z @FOB_Poland, Irena Pichola z @DeloittePolska, @MagdAndrejczuk z @Allegro_Group i @pawelslawski z @AllHandsPL ⬇️ http://www.proto.pl/aktualnosci/kwestie-finansowe-klimat-i-roznorodnosc-czyli-co-czeka-csr-w-2021-roku
Co czeka #CSRwPL w 2021 r.? O tym przeczytacie w świeżutkim materiale @PRoto_pl 📱 Eksperckimi komentarzami podzieliła się Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB💬 Art. w sam raz do porannej kawy ☕️ ▶️ http://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/co-czeka-csr-w-2021-r/ #CSR #ESG #rynekpracy #NGO #biznes
Fundacja #INGDzieciom w ubiegłym roku realizowała działania takie jak np.: 🔘 wsparcie ochrony zdrowia w walce z koronawirusem 🔘 wsparcie dzieci w nauce zdalnej 🔘 projekt #PomarańczowaSiła – sport dla dzieci z niepełnosprawnościami http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/podsumowanie-dzialan-fundacji-ing-dzieciom-w-2020-roku/ #CSRwPL @ING__Polska
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.