Biedronka od dziesięciu lat wspiera młodych piłkarzy z domów dziecka

6 maja 2019

Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska,

Pod koniec kwietnia odbyły się X Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka. Sponsorem głównym wydarzenia jest Biedronka. W dziesiątej edycji udział wzięło 40 drużyn z całego kraju. Tytuł obronili zawodnicy ze Szczecina, wybrano też kadrę na zbliżające się Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka.

– Biedronka od lat z dumą wspiera tę imprezę nie tylko dlatego, że są tu wspaniałe sportowe emocje, ale ze względu na radość, jaką Mistrzostwa dają wszystkim dzieciom, które biorą udział w rozgrywkach. Kiedy ogląda się ich zaangażowanie, to, ile serca wkładają w przygotowanie do meczów, to trudno nie odnieść wrażenia, że na tym turnieju zwycięzcami są wszyscy – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

Na organizowanym przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial” turnieju Biedronka przyznawała również własne nagrody: dla najlepszego bramkarza i najlepszego strzelca Mistrzostw. Tę pierwszą zdobył bramkarz Filip Papmel z Zewu Morza Szczecin, najlepszym strzelcem w konkursie Biedronki  okazał się Artur Majer z CPDiPR Grudziądz.

Przyznano też nagrodę fair-play, która trafiła do Amazonek z Lidzbarka, nagrodę dla najmłodszego zawodnika (otrzymał ją ośmioletni Oskar Smoleń z Łobuziaków Łobez) i specjalną nagrodę dla najradośniejszego piłkarza turnieju. Ta trafiła w ręce Igora Duszyńskiego z Niedźwiadków Toruń.

Źródło: mat. pras.