Bank BGŻ BNP Paribas przyjazny dla małych i średnich przedsiębiorców

1 grudnia 2017

W tegorocznej XVIII edycji programu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” BGŻ BNP Paribas otrzymał Nagrodę Główną i Złotą Statuetkę w kategorii „Bank uniwersalny” oraz tytuł „Bankowy Lider Jakości 2017”. Bank został nagrodzony również Diamentową Statuetką za zdobycie Godła Promocyjnego w dziesięciu kolejnych edycjach.

Kładziemy duży nacisk na budowanie pozytywnych relacji z naszymi klientami – przedsiębiorcami. Wciąż podnosimy standardy produktów i obsługi. Dlatego, niezmiernie cieszy nas fakt, że pozytywnie oceniają oni ofertę Banku i nasze starania, by stać się ich partnerem biznesowym – podkreśla Bartosz Urbaniak, członek zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, który w imieniu Banku odebrał nagrodę. 

Zdobyte nagrody i tytuły zostały przyznane za kreatywność biznesową w zakresie działalności na rzecz małych i średnich firm, szeroką dostępność oferty oraz wysoką jakość obsługi klientów sektora MŚP. Ponadto, kapituła konkursu doceniła innowacje wprowadzane w Banku BGŻ BNP Paribas, rzeczowe podejście do przedsiębiorców z małych i średnich firm, zrozumienie specyfiki ich problemów, a także umiejętne budowanie silnych więzi z sektorem MŚP, zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii, jak i efektywnej współpracy zespołowej.

– Przyznane wyróżnienia są potwierdzeniem tego, że nasze produkty i usługi przyczyniają się do rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Sukcesywnie udoskonalamy naszą ofertę tak, aby w jeszcze większym stopniu odpowiadała aktualnym potrzebom klientów. Dlatego w listopadzie br. zdecydowaliśmy się wprowadzić nową ofertę skierowaną dla sektora MŚP. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z pięciu odpowiednio sprofilowanych pakietów bankowych, w których produkty zostały dostosowane do zróżnicowanych wymagań małych i średnich firm – podkreśla Bartosz Urbaniak.

Informacja na temat konkursu 

Konkurs organizuje Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Jego celem jest wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi i przedsiębiorcami, tworzenie klimatu wzajemnego zaufania oraz popularyzowanie innowacji bankowych zmierzających do lepszego zaspokajania potrzeb finansowych sektora MŚP.

Już od 18 lat banki poddają się weryfikacji starając się być przyjazne zarówno pod względem oferowanych produktów i usług, jak również jakości obsługi małych i średnich przedsiębiorstw. Konkurs „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” wskazuje przedsiębiorcom te instytucje finansowe, które w ostatnim roku dokonały największych zmian w zakresie oferty i jakości obsługi małych i średnich przedsiębiorstw.

Źródło: Materiał prasowy