Aerobaltic z większą mocą. LOTOS sponsorem tytularnym

12 czerwca 2019

Sponsorem tytularnym największego lotniczego wydarzenia w Polsce został LOTOS. Paliwowy koncern już wcześniej uczestniczył w Gdynia Aerobaltic. W ubiegłym roku poprzez swoją spółkę – córkę – LOTOS-Air BP Polska zasilał lotnicze emocje w Gdyni. Teraz do współpracy przy pokazach włącza się też Grupa LOTOS.

– Jesteśmy szczęśliwi i dumni, że Gdynia Aerobaltic Air Show zyskał tak dużego partnera. Jesteśmy pewni, że z tak wysokooktanowym zasilaniem, jakie daje współpraca z LOTOSEM, wzniesiemy się naprawdę bardzo wysoko – komentuje prezes Aeropactu Sebastian Golus.

Jedna z dwóch czołowych polskich firm branży naftowej od dawna angażuje się w sport.

– Jesteśmy głównym sponsorem naszej kadry narodowej w piłce nożnej oraz w skokach narciarskich. Wspieramy także tenis, wyścig Tour de Pologne oraz posiadamy swój firmowy zespół rajdowy – LOTOS Rally Team. Cieszę się, że do tego elitarnego grona dołącza teraz sportowe i pokazowe lotnictwo – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu ds. korporacyjnych Grupy LOTOS.

To oznacza, że trzecia edycja tego niesamowicie popularnego nadbałtyckiego air show zyskuje bardzo solidnego partnera. Według organizatorów, firmy Aeropact, to otwiera ogromne możliwości rozwoju imprezy i poszerzenia oferty pokazowej.

– Spektakularny sukces poprzednich edycji Gdynia Aerobaltic był ważnym argumentem, który pomógł Grupie LOTOS podjąć decyzję o poszerzeniu współpracy. To, co ważne, to fakt, że nasze pokazy to nie tylko atrakcje podniebne, ale wszystko, co dzieje się na ziemi. Śmiało można powiedzieć, że to impreza dla całych rodzin – tłumaczy Hubert Topoliński, wiceprezes spółki Aeropact.

Zaangażowanie w projekt Grupy LOTOS daje nadzieję na dalszą rozbudowę wydarzenia. Organizatorzy nie chcą na razie zdradzać szczegółów, ale zapewniają, że już w tym roku zobaczymy nowe elementy imprezy.

Źródło: mat. pras.