Aktualności

14.08.2018

Bank BGŻ BNP Paribas opublikował Raport CSR za 2017 rok

Raport społeczny Banku BGŻ BNP Paribas, partnera strategicznego Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentuje kompleksowe zarządzanie organizacją, uwzględniając oddziaływanie Banku na otoczenie oraz działania podjęte w 2017 roku w ramach jego zaangażowania w zrównoważony rozwój. To już 7 raport Banku, jaki instytucja udostępniła swoim interesariuszom.
13.08.2018

Fundacja „ORLEN – DAR SERCA” dla bohaterów II Wojny Światowej

​W rocznicę 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości Fundacja „ORLEN – DAR SERCA” inauguruje ogólnopolski program „Czuwamy! Pamiętamy!”. Celem działań jest przywrócenie pamięci o bohaterach II Wojny Światowej. Cel ten realizowany jest poprzez przekazywanie funduszy na rewitalizację Miejsc Pamięci – miejsc pochówku bądź śmierci poległych w walce z okupantem. Elementem rewitalizacji jest brzozowy krzyż nawiązujący do skromnych, wojennych mogił harcerek i harcerzy poległych w II Wojnie Światowej. Fundacja należy do PKN ORLEN, partnera strategicznego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 
10.08.2018

Potrzeby klientów fundamentem zrównoważonego rozwoju Castorama Polska

Grupa Kingfisher, której częścią jest Castorama Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zaprezentowała w tym roku Plan Zrównoważonego Rozwoju, obejmujący okres do 2025 roku.
08.08.2018

Akcja prewencyjna PZU „Pomoc To Moc”

PZU, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, rozpoczął właśnie kolejną edycję akcji "Pomoc To Moc". W jej ramach można uzyskać dofinansowanie  osób oraz grup, które chcą wpływać na poprawę bezpieczeństwa i zdrowia w swoim otoczeniu.
08.08.2018

Aasa Polska edukuje pracowników w ramach Dnia Różnorodności

Aasa Polska, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zorganizowała 26 lipca swój pierwszy Dzień Różnorodności pod hasłem „Różnorodność we współczesnym świecie. Dlaczego biznes potrzebuje zarządzania różnorodnością?”. W jego ramach pracownicy firmy poznali bliżej ideę projektu Karta Różnorodności. Ogłoszono także rekrutację do Globalnego Zespołu Ambasadorów i Ambasadorek Różnorodności.
07.08.2018

Nowi Partnerzy w Programie BONA FIDE organizowanym przez Fundację „ORLEN – DAR SERCA”

​Program Stypendialny BONA FIDE ma od dziś nowych Partnerów. Tworzy go teraz 5 Fundacji korporacyjnych Spółek z udziałem Skarbu Państwa, czyli: Fundacja BGK im. J.K. Steczkowskiego, Fundacja Energa, Fundacja LOTOS, Fundacja Lotto oraz Fundacja „ORLEN – DAR SERCA”, należąca do PKN ORLEN, partnera strategicznego Forum odpowiedzialnego Biznesu. Zmianie ulega też termin naboru – zgłaszać się można do 10 sierpnia br.
07.08.2018

CEMEX Ventures – zakończenie tegorocznej edycji Konkursu dla startupów w branży budowlanej

CEMEX Ventures obchodzi #CXVPitchday, czyli zakończenie Konkursu dla startupów w branży budowlanej 2018, w którym siedmiu finalistów zaprezentowało swoje projekty. Startupy, które dotarły do finału, oferowały szereg różnorodnych rozwiązań opartych na czterech operacyjnych punktach jednostki ventures capital należącej do firmy CEMEX, partnera strategicznego Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
07.08.2018

Grupa PGE publikuje raport zintegrowany „Kreujemy odpowiedzialną energetykę jutra”

Najnowszy raport zintegrowany PGE Polskiej Grupy Energetycznej za 2017 rok w kompleksowy, a zarazem przystępny i atrakcyjny sposób, przedstawia działalność największej firmy sektora elektroenergetycznego. W tegorocznym raporcie nacisk położony został na transformację Grupy i jej rolę w kreowaniu odpowiedzialnej energetyki jutra. PGE Polska Grupa Energetyczna jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 
06.08.2018

Blisko 80% sklepów Carrefour Polska z rozwiązaniami proekologicznym

Carrefour, z myślą o ochronie środowiska i ograniczeniu zmian klimatu, podjął globalny wysiłek na rzecz zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. Ważnym projektem realizowanym w tym obszarze jest wdrażanie proekologicznych rozwiązań w sklepach, takich jak przyjazny środowisku system chłodniczy, innowacyjna instalacja geotermalna, czy energooszczędne oświetlenie LED, które działa już w blisko 80% sklepów Carrefour Polska, partnera strategicznego Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
03.08.2018

Henkel wspiera rozwój umiejętności przyszłych fryzjerów

Zakończyła się piąta polska edycja międzynarodowego programu „Shaping Futures” należącej do firmy Henkel, marki Schwarzkopf Professional. Program ma na celu wyposażenie młodych adeptów fryzjerstwa w umiejętności, które pomogą im zdobyć poszukiwany zawód i zapewnić sobie lepszą przyszłość. Służy także wyrównywaniu szans w dostępie do profesjonalnej edukacji i wspiera szczególnie utalentowaną młodzież, znajdującą się w trudniej sytuacji życiowej.
03.08.2018

AkzoNobel o zagrożeniu raf koralowych

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, wspiera pomoc rafom koralowym w ramach projektu „Save the...
03.08.2018

Fundacja „ORLEN – DAR SERCA” wspiera organizacje dbające o groby powstańców warszawskich

Fundacja „ORLEN – DAR SERCA” przeznaczyła środki na remont i pielęgnację Kwater Harcerskich Batalionów Armii Krajowej „Zośka” A-20 oraz „Parasol” A-24, znajdujących się na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach.  Renowacja kwater poległych powstańców jest zarazem inauguracją ogólnopolskiego programu Czuwamy! Pamiętamy! organizowanego przez Fundację „ORLEN – DAR SERCA” należącą do PKN ORLEN - partnera Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
03.08.2018

Zrównoważone biuro Skanska

Skanska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, otworzyła pierwszą wspólną siedzibę główną wszystkich jednostek biznesowych w Polsce w kompleksie Spark. Biurowiec został wybrany do testowania nowych rozwiązań ułatwiających korzystanie z budynku przez pracowników i zarządzanie nim przez zespół administracyjny.
03.08.2018

TAURON sponsorem Tour de Pologne

W sobotę startuje 75. Tour de Pologne, którego sponsorem jest TAURON PE, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W tym roku trasa kolarskiej ligi mistrzów pokrywa się z obszarem działania Grupy TAURON.
03.08.2018

Drukowanie jedzenia i budowa samolotu – tak spędzają wakacje młodzi naukowcy z Polski

O udział w 4. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP w SGGW walczyło aż 9 tysięcy uczniów. Wybrana w kilkuetapowym procesie rekrutacji pięćdziesiątka otrzymała szansę na pracę z praktykami nauk ścisłych i przyrodniczych. W programie obozu znalazły się zajęcia m.in. z szycia chirurgicznego, budowy samolotu, druku 3D produktów spożywczych czy krystalizacji białka. Jak mówią sami uczestnicy, takie warsztaty warte były dwóch tygodni wakacji. Grupa Adamed jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.