Aktualności

18 października 2019

„Ratuję, nie marnuję”, czyli jak Tesco edukuje dzieci nie tylko w Światowy Dzień Żywności

Od Partnerów

Sieci handlowe coraz silniej angażują się w walkę z marnowaniem żywności. Tesco doskonali wewnętrzne procesy dystrybucji i przechowywania produktów, a od 2013 roku przekazuje nadwyżki żywności potrzebującym. Od ponad 5 lat edukuje dzieci w zakresie zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności. Jedną z ciekawszych inicjatyw jest konkurs dla najmłodszych, zachęcający do zaangażowania się w obchody przypadającego 16 października Światowego Dnia Żywności.

17 października 2019

Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2019

Inspirujące wydarzenia, praktyczne prezentacje i ciekawe dyskusje – tak w skrócie można opisać Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2019, którego patronem medialnym jest odpowiedzialnybiznes.pl.

16 października 2019

Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”

Od Partnerów

Wzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz redukcja emisji gazów cieplarnianych o 4% – to tylko kilka potencjalnych efektów wprowadzenia zaleceń Komisji Europejskiej z obszaru gospodarki cyrkularnej. Właśnie rusza Stena Circular Economy Award – Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego, konkurs promujący nowoczesne rozwiązania biznesowe oparte o racjonalne wykorzystywanie zasobów naturalnych. W trzeciej edycji mogą wziąć udział zarówno firmy, jak i studenci. Partnerem merytorycznym konkursu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

14 października 2019

Jubileusz 15-lecia Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

Aktualności FOB

Pierwszy w Polsce nieodpłatny program edukujący o CSR i zrównoważonym rozwoju świętuje 15-lecie swojej działalności. Przez XV edycji Ligę Odpowiedzialnego Biznesu budowało blisko 300 ambasadorów. Głównymi partnerami jubileuszu zostali partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu: Bank BNP Paribas oraz ERGO Hestia.

14 października 2019

Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Od Partnerów

Technologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą za sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi. Startuje polska odsłona globalnej inicjatywy promującej odpowiedzialne korzystanie z technologii. Ruszył także portal Razem w sieci, dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o świadomym korzystaniu z możliwości, jakie daje cyfrowy świat.

14 października 2019

Z własnym kubkiem na stacjach Lotosu

Od Partnerów

Spółka LOTOS Paliwa włącza się w akcję Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, które promuje ograniczanie produkcji szkodliwych, plastikowych odpadów. Z początkiem października, kupując na stacji w Cafe Punkt wybrany gorący napój do swojego własnego, ulubionego kubka – oszczędzasz złotówkę. LOTOS jest pierwszą tak dużą siecią, która zaangażowała się w tę inicjatywę.

14 października 2019

Zapraszamy na Galę Konkursu Raporty Społeczne

Aktualności FOB

Zapraszamy na Galę Konkursu Raporty Społeczne, która odbędzie się 21 października 2019 o godzinie 14.30, na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja.

11 października 2019

Unilever ogłasza nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów

Od Partnerów

Do 2025 r. Unilever wyeliminuje z produkcji ponad 100 000 ton plastiku oraz zbierze i przetworzy więcej opakowań niż sprzedaje.

10 października 2019

Ranking 30×30 – społeczne projekty biznesu ostatniego 30-lecia

Aktualności FOB

Podczas konferencji ,,Społeczne wyzwania biznesu po 30 latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce”, która odbyła się 10 października 2019 r. w Ministerstwie Rozwoju i Inwestycji, została ogłoszona lista projektów społecznych biznesu mających największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu.

10 października 2019

Co trzeci Polak nie segreguje śmieci

Aktualności FOB

Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc