Aktualności

18.01.2018

Fundacja ORLEN – DAR SERCA zaprasza Rodzinne Domy Dziecka na ferie zimowe

Stosownie do kalendarza ferii zimowych w całej Polsce korporacyjna Fundacja ORLEN - DAR SERCA organizuje zimowy wypoczynek dla blisko 130 osób. Mieszkańcy 15 Rodzinnych Domów Dziecka pojadą do Szczyrku na cztery tygodniowe turnusy. PKN ORLEN jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.  
12.01.2018

Coraz atrakcyjniejsza Karta Dużej Rodziny

Od 2018 roku z Karty Dużej Rodziny można z niej korzystać w formie aplikacji na...
11.01.2018

Rozwój technologii a przejrzystość biznesu

Od przedstawicieli branży finansowej oczekiwane są kompetencje moralne – uczciwość, etyka i dbanie o dobro wspólne. Jednocześnie większość osób ocenia, że instytucje finansowe działają przede wszystkim na swoją korzyść. To może zmienić rozwój sztucznej inteligencji jako jednej z przełomowych technologii. Z jednej strony daje ona więcej możliwości biznesowych firmom, niekoniecznie moralnych, ale z drugiej strony sprawi, że prowadzenie interesów stanie się bardziej transparentne – ocenia prof. Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH w Warszawie.
10.01.2018

Opłata recyklingowa za torby foliowe – pytania i odpowiedzi od Ministerstwa Środowiska

Od 1 stycznia 2018 r. lekkie torby na zakupy z tworzywa sztucznego nie mogą być już oferowane za darmo w punktach sprzedaży. Zostały one objęte tzw. opłatą recyklingową, która będzie doliczana do obowiązującej ceny takiej torby lub będzie jej podstawową opłatą. Bardzo łatwo można jej uniknąć, wybierając torbę wielokrotnego użytku. Ministerstwo Środowisko zebrało w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania na temat zmian wraz z odpowiedziami na nie.
04.01.2018

Promocja zdrowia w pracy – publikacja

Krajowe Centrum Promocji Zdrowia w Miejscu Pracy Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi opublikowało monografię pt. „Promocja zdrowia w zakładzie pracy: wsparcie dla zdrowego odżywiania się i aktywności fizycznej pracowników”. 
02.01.2018

Jak unikać kryzysów wizerunkowych?

Wizerunek marki to jej kapitał, który przekłada się na wymierne korzyści sprzedażowe i finansowe. Z roku na rok konsumenci stają się jednak coraz bardziej sceptyczni i nieufni, a dzięki nowoczesnym technologiom ich głos jest bardziej słyszalny. To powoduje, że firmom trudniej jest uniknąć wizerunkowych kryzysów.