Aktualności

Reakcje firm na epidemię COVID-19

21 października 2020

Rusza kolejna podróż z Planetą Energii

Wystartowała X edycja projektu „Planeta Energii”. Tegoroczna odsłona wydarzenia organizowanego przez Energę z Grupy Orlen będzie wyjątkowa, gdyż łączy się z akcją „Edukacja zdalna z energią”. Dzięki programowi nauczyciele zyskają cenną wiedzę i skuteczne narzędzia do kształcenia on-line lub w formie hybrydowej.

16 października 2020

PZU pomaga szpitalom w walce z koronawirusem

PZU przekaże kolejnych 200 tzw. opasek życia szpitalom, w których leczeni są pacjenci chorzy na COVID-19. Pierwsze takie urządzenia trafiły do placówek w maju. Opaska życia to innowacyjne na skalę światową rozwiązanie, które analizuje kluczowe parametry życiowe pacjentów i alarmuje personel medyczny w przypadku zagrożenia życia

21 sierpnia 2020

Chiesi Poland wspiera walkę z pandemią koronawirusa

Firma Chiesi Poland aktywnie wspiera walkę z pandemią wirusa SARS-CoV-2. Firma przekazała środki i sprzęt o wartości ponad 1 miliona złotych na wsparcie polskiego systemu ochrony zdrowia od końca marca do początku sierpnia 2020 r. – informuje portal rynekzdrowia.pl

21 sierpnia 2020

CEMEX pomaga w walce z COVID-19, przekazując środki ochrony osobistej

Od początku pandemii koronawirusa w Polsce, CEMEX Polska przekazał ponad 10 tysięcy maseczek chirurgicznych, ponad 13 tysięcy sztuk rękawiczek, 84 przyłbice oraz 300 fartuchów dziewiętnastu organizacjom pozarządowym, placówkom medycznym i szkolnym w społecznościach lokalnych, z którymi sąsiadują zakłady CEMEX.

5 sierpnia 2020

Coca-Cola™ Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: „Otwarci jak nigdy”

Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.

31 lipca 2020

Dbamy o aktywność fizyczną najmłodszych w dobie pandemii COVID-19

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 na stałe zmieniła naszą rzeczywistość. Pojawiło się wiele ograniczeń i związanych z nimi wyzwań w życiu prywatnym i zawodowym. Z wieloma wyzwaniami musiały się zmierzyć również dzieci.

27 lipca 2020

Co o pomaganiu pokazał nam COVID-19, a co zostanie z nami po pandemii?

W trakcie pandemii COVID-19 blisko 60% Polaków zaangażowało się w pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Badanie Orange Polska pokazuje, że najczęściej przekazywaliśmy środki materialne, w tym finansowe, a prawie 41% z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując swój czas i umiejętności innym, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki seniorom. Ponad połowa badanych uświadomiła sobie, że tylko wzajemnie sobie pomagając, możemy łatwiej żyć.

16 lipca 2020

CSR w dobie pandemii tematem programu „Gospodarka w kwarantannie” [wideo]

O tym, jakie działania z zakresu CSR podejmują firmy w Polsce oraz o tym, co w dobie pandemii koronawirusa znaczy społeczna odpowiedzialność biznesu mówił w programie „Gospodarka w kwarantannie” Miłosz Marchlewicz, menedżer promocji, komunikacji i projektów w FOB.

15 lipca 2020

Wirtualny CSR – czy to działa?

Pandemia koronawirusa wpłynęła na konieczność wprowadzenia szybkich zmian w organizacji pracy w firmach. Na ratunek przyszły rozwiązania mobilne czy korzystanie z nowoczesnych platform do videokonferencji. Przed ogromnym wyzwaniem stanęły także działy HR-u i CSR-u – w końcu praca to nie tylko wykonywanie zadań, lecz także socjalizacja i integracja ze współpracownikami. Czy te aktywności z zakresu zaangażowania społecznego biznesu i wolontariatu pracowniczego, są możliwe do realizacji w czasie pandemii? 

14 lipca 2020

3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19 – komentarz eksperta Santander Bank Polska

Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc