Aktualności

Reakcje firm na epidemię COVID-19

5 sierpnia 2020

Coca-Cola™ Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: „Otwarci jak nigdy”

Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.

31 lipca 2020

Dbamy o aktywność fizyczną najmłodszych w dobie pandemii COVID-19

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 na stałe zmieniła naszą rzeczywistość. Pojawiło się wiele ograniczeń i związanych z nimi wyzwań w życiu prywatnym i zawodowym. Z wieloma wyzwaniami musiały się zmierzyć również dzieci.

27 lipca 2020

Co o pomaganiu pokazał nam COVID-19, a co zostanie z nami po pandemii?

W trakcie pandemii COVID-19 blisko 60% Polaków zaangażowało się w pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Badanie Orange Polska pokazuje, że najczęściej przekazywaliśmy środki materialne, w tym finansowe, a prawie 41% z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując swój czas i umiejętności innym, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki seniorom. Ponad połowa badanych uświadomiła sobie, że tylko wzajemnie sobie pomagając, możemy łatwiej żyć.

16 lipca 2020

CSR w dobie pandemii tematem programu „Gospodarka w kwarantannie” [wideo]

O tym, jakie działania z zakresu CSR podejmują firmy w Polsce oraz o tym, co w dobie pandemii koronawirusa znaczy społeczna odpowiedzialność biznesu mówił w programie „Gospodarka w kwarantannie” Miłosz Marchlewicz, menedżer promocji, komunikacji i projektów w FOB.

15 lipca 2020

Wirtualny CSR – czy to działa?

Pandemia koronawirusa wpłynęła na konieczność wprowadzenia szybkich zmian w organizacji pracy w firmach. Na ratunek przyszły rozwiązania mobilne czy korzystanie z nowoczesnych platform do videokonferencji. Przed ogromnym wyzwaniem stanęły także działy HR-u i CSR-u – w końcu praca to nie tylko wykonywanie zadań, lecz także socjalizacja i integracja ze współpracownikami. Czy te aktywności z zakresu zaangażowania społecznego biznesu i wolontariatu pracowniczego, są możliwe do realizacji w czasie pandemii? 

14 lipca 2020

3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19 – komentarz eksperta Santander Bank Polska

Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.

7 lipca 2020

Persil przekazał środki piorące ponad 200 placówkom medycznym

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia.

7 lipca 2020

Biznes zaangażowany w walkę z pandemią

Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.

3 lipca 2020

Co o pomaganiu pokazał nam COVID-19, a co zostanie z nami po pandemii?

W trakcie pandemii COVID-19 blisko 60% Polaków zaangażowało się w pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Badanie Orange Polska pokazuje, że najczęściej przekazywaliśmy środki materialne, w tym finansowe, a prawie 41% z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując swój czas i umiejętności innym, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki seniorom. Ponad połowa badanych uświadomiła sobie, że tylko wzajemnie sobie pomagając, możemy łatwiej żyć.

30 czerwca 2020

Lyreco podsumowuje ostatnie inicjatywy pomocowe

Firma Lyreco na swojej stronie na Facebooku podsumowała swoje ostatnie inicjatywy dotyczące m.in. reakcji na skutki społeczno-ekonomiczne pandemii koronawirusa.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc