Aktualności

7 marca 2019

PGNiG sponsorem tytularnym ligowych rozgrywek piłki ręcznej

Od Partnerów

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA pozostanie sponsorem tytularnym ligowych rozgrywek piłki ręcznej mężczyzn w Polsce. W ramach umowy zawartej z Superliga Sp. z o.o. liga będzie nadal nosić nazwę PGNiG Superliga, a znak sponsora będzie eksponowany m.in. w logo rozgrywek, na strojach zawodników i bandach reklamowych w halach. Sponsor zaangażuje się również w projekt utworzenia w Polsce zawodowej ligi piłki ręcznej kobiet. Umowa została zawarta do 2023 roku.

7 marca 2019

Santander Bank Polska ogłasza nabór na wakacyjne programy stypendialne na Yale University i Georgetown University

Od Partnerów

Santander Bank Polska ogłasza nabór studentów na wakacyjne programy stypendialne na Yale University i Georgetown University. Do udziału w projekcie mogą aplikować studenci wszystkich uczelni na świecie, które biorą udział w programie Santander Universidades.

7 marca 2019

Start zgłoszeń do 19. edycji programu „L’Oréal Dla Kobiet i Nauki”

Od Partnerów

Do 30 kwietnia trwa nabór zgłoszeń do 19. edycji programu „L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki”. Kobiety prowadzące badania z zakresu szeroko pojętych nauk o życiu mają dodatkową szansę na promowanie swoich osiągnięć naukowych oraz uzyskanie wsparcia finansowego.

7 marca 2019

Orange podpowiada, jak walczyć z mową nienawiścią w sieci

Od Partnerów

Co trzeci nastolatek spotkał się z mową nienawiści, a prawie 9% doświadczyło jej osobiście – wynika z badań EU Kids online 2018, prowadzonych pod kierownictwem prof. UAM Jacka Pyżalskiego w partnerstwie z Fundacją Orange. Mowa nienawiści i agresja stały się poważnym problemem. Firma Orange przeprowadziła badanie, które efektem jest Raport EU Kids i porady ułatwiające walkę z nienawiścią w cyberprzestrzeni.

7 marca 2019

Trwa X edycja plebiscytu „Złoty Bankier”

CSR w Polsce

W jubileuszowej X edycji plebiscytu „Złoty Bankier” internauci mogą do 17 marca oddać głosy w trzech kategoriach: „Bank wrażliwy społecznie”, „Najlepszy spot reklamowy”, „Najlepszy bank w social media”. Patronem plebiscytu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc