Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Ukazała się najnowsza odsłona wywiadów z firmami, które włączyły się w walkę z pandemią koronawirusa. Marcin Czyczerski, prezes Zarządu CCC oraz Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zaprezentowali działania z obszaru zarządzania, bezpieczeństwa i…
Carrefour Polska troszcząc się o bezpieczeństwo seniorów – klientów stołecznych hipermarketów Carrefour, oferuje im darmowe maseczki ochronne. Akcja organizowana jest wraz z Caritas Polska i potrwa o wyczerpania zapasów. Maseczki będą rozdawane w hipermarketach Carrefour zlokalizowanych w CH Arkadia, Złote Tarasy, Sadyba Best Mall, Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej, Centrum Handlowym Atrium Reduta, Atrium Targówek oraz Galerii Bemowo.
Bank BNP Paribas włącza się w walkę z pandemią Covid-19 sponsorując testy na obecność SARS-CoV-2. Ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych ALAB laboratoria wykona 500 testów wykrywających SARS-CoV-2. Testy będą przeznaczone dla pracowników laboratoriów medycznych z ośrodków publicznych. Liczba sponsorowanych przez bank testów wzrosła tym samym do 2000 sztuk.
Bank BNP Paribas jest instytucją zaufania publicznego. Jego rolą jest zapewnienie klientom bezpiecznego i komfortowego dostępu do bankowości niezależnie od sytuacji. W okresie pandemii koronawirusa COVID-19 bank dokłada starań dla zapewnienia ciągłości działania organizacji oraz maksymalnego bezpieczeństwa pracowników i klientów. W tym celu podjął szereg działań usprawniających funkcjonowanie organizacji. Jak podkreśla bank, w ten sposób zapewnia też stabilny dostęp do finansów i dba również o rozwój gospodarki oraz aktywnie angażuje się w działania wspierające walkę z pandemią.
Bank BNP Paribas został partnerem projektu Badamy-Wspieramy i w jego ramach zakupił 500 testów na obecność SARS-CoV-2 dla pracowników służb medycznych. Tym samym liczba testów sponsorowanych przez Bank to już 1500 sztuk.
Henkel Polska łączy siły z partnerami, by pomóc zminimalizować wpływ pandemii na funkcjonowanie różnych grup zawodowych. Środki czystości i higieny osobistej trafią do kierowców i pracowników szpitalnych oddziałów ratunkowych.
Należące do LPP marki Reserved, Mohito i Cropp podsumowały działania w ramach specjalnej akcji charytatywnej, dzięki której ponad 200 tysięcy złotych trafiło do szpitali specjalistycznych w Krakowie, Gdańsku oraz Gdyni. Zebrana kwota, pochodząca ze sprzedaży kolekcji Eco Aware oraz Joyful tych marek, przeznaczona została na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.
Specjalna dodatkowa darowizna, regularnie przekazywana żywność ze sklepów i organizacja zbiórek żywności w sklepach – dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników Tesco i organizacji charytatywnych produkty spożywcze każdego dnia trafiają do najbardziej potrzebujących, których obecnie jest coraz więcej.
W czasie pandemii koronawirusa w ramach programu #dobrysąsiad Ceetrus Polska wpiera placówki medyczne i opiekuńcze oraz lokalne inicjatywy na terenie całego kraju. W należących do firmy centrach i galeriach handlowych prowadzone są również zbiórki na rzecz organizacji społecznych, a także akcje promujące honorowe krwiodawstwo.
150 bankowych komputerów BNP Paribas przekaże osobom zmagającym się z wykluczeniem cyfrowym. Partnerem inicjatywy jest firma Wasko.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc