Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Nowe badanie IFAC oraz AICPA & CIMA identyfikuje globalne trendy i analizuje postęp w obszarze raportowania zrównoważonego rozwoju oraz związanej z nim atestacji na przestrzeni czterech lat.
Dzieciom i młodzieży najbardziej brakuje zrozumienia, uważnego słuchania i częstszych rozmów z domownikami – pokazują wyniki badania „Komunikacja w rodzinie” przeprowadzonego na zlecenie Pepco. W związku z obchodzonym 23 lutego Światowym Dniem Walki z Depresją firma podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”.
KPK OECD publikuje polską wersję językową nowych Wytycznych OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych. Wyznaczają one standardy odpowiedzialnego prowadzenia działalności biznesowej. W zaktualizowanej wersji wiele uwagi poświęcono kwestiom due diligence.
W związku z Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego, Santander Bank Polska prezentuje sposoby na prostą i przejrzystą komunikację korporacyjną. Starania banku takie jak wprowadzenie treści pomocniczych czy infografik i wizualizacji zostały nagrodzone certyfikatem Uniwersytetu Wrocławskiego.
Tematem spotkania będzie kwestia publikowania wizerunków dzieci. Będziemy rozmawiać m.in. o ty, co co warto wziąć pod uwagę, opracowując standardy ochrony dzieci, jakie ryzyka mogą wiązać się z publikacją wizerunków dzieci w internecie dla ich bezpieczeństwa i zdrowia psychicznego.
Kaufland startuje z kolejną odsłoną programu edukacyjnego „Eko od dziecka – nie marnuję!” skierowanego do dzieci z klas 1-3. Pracownicy sieci poprowadzą warsztaty dotyczące ochrony środowiska poprzez ograniczenie marnowania żywności. Udział mogą wziąć szkoły podstawowe z Wrocławia i Bydgoszczy.
Niemal milion ofert charytatywnych, ponad 760 celów dobroczynnych i wsparcie dla 351 organizacji pozarządowych o łącznej kwocie 47 mln zł. To bilans Allegro Charytatywni w 2023 roku i dowód na to, że klienci platformy nie tylko chętnie robią zakupy online, ale również pomagają.
IKEA Retail w Polsce podsumowuje dotychczasowe działania i rozpoczyna 4. edycję programu zaangażowania społecznego „Razem w Trosce o Dom”. Do organizacji wspierających dołącza fundacja Habitat for Humanity Poland, która wraz z dotychczasowymi partnerami – Fundacją Ocalenie i Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę – będzie tworzyć lepsze domy dla osób w potrzebie.
Już po raz trzeci w szkołach podstawowych w całym kraju odbędzie się projekt edukacyjny Misja Kieszonkowe. Działaniom z zakresu edukacji finansowej towarzyszy konkurs dla szkół, w ramach którego można wygrać wycieczki edukacyjne. Organizatorem akcji jest Bank BNP Paribas.
Działania Grupy PZU zostały ocenione na poziomie B przez Carbon Disclosure Project – międzynarodową organizację non-profit, prowadzącą platformę ujawniania informacji o środowisku. Ubezpieczyciel zanotował wzrost w porównaniu do ubiegłorocznej oceny (C) i osiągnął średnią ocenę dla Europy i sektora usług finansowych.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc